شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

نابودی ناوهای غول پیکر و گران قیمت امریکا با مین های ساده ایرانی

دوستان عزیز شنیدید روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نوشته  افسران نیروی دریایی آمریکا می گویند در صورتی که جنگی پدید آید، ایران با مین ریزی در تنگه هرمز ویا با قایق های کوچک ناو های نیروی دریایی آمریکا را هدف قرار می دهد. ،این روزنامه همچنین نوشته: تشکیلات نظامی دریایی ایران می تواند برای آمریکا خطرناک باشد. فرماندهان نیروی دریایی آمریکا مستقر در خلیج فارس بر این باورند که قایق های گشت‌زنی ایران در تنگه هرمز می توانند در صورت بروز حمله، شلیک های دوربردی که از ناوهای آمریکایی به سمت اهداف ایرانی انجام می شود را خنثی کنند.  

روزنامه آمریکایی اضافه می کند: این تهدیدها که در عرصه سیاست به جنگ های نامتقارن مشهور است می تواند به اندازه بمب‌گذاری های جاده‌ای در عراق و افغانستان خطرناک و غیرقابل پیش‌بینی باشد، چرا که یک مین ارزان قیمت می تواند به یک ناو جنگی میلیارد دلاری خسارت وارد کرده یا اینکه آن را کاملا غرق کند. در چنین سناریوهایی، ارتش آمریکا با موضوع زمان‌بر و مخاطره‌آمیز باز کردن راه های انتقال نفت به بازارهای بین المللی مواجه خواهد بود. 

 

اینم من به این آمریکایی ها می گم ایرانی آخر ابتکار در جنگ های غیر متقارن است شما رو طوری نابودتان سازد که نفهمید چطوری و از کجا ضربه خوردید و  نتونید تحلیلش کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد