شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

یا صاحب زمان شب یلدا در صفر است امسال؟؟

یا صاحب زمان ما را ببخش و ما هنوز چشم انتظاریم
شب یلدا سنت زیبای ایرانیان است.که امسال در اخرین پنج شنبه پاییز و درساعاتی که متعلق به امام زمان است و در ایام ماه صفر نمیدانم تبریک بگویم یا تسلیت ولی از دو کلمه استفاده مینمایم  تا در این شب به یاد امام زمان و بچه های مظلوم امام حسین ع هم باشیم تا معنی سختی و عشق وفقر و احساس را درک کنیم و در درگاه خدا بابت همه نعمت هایش شکر

گذاری نماییم

دوستان عزیز  شب یلدای شما مبارک



شب یلدا در محرم است امسال!!

من امشب میهمان فصل سردم


دریغم، حسرتم، انبوه دردم


مرا امشب بهاری کن بهاری


که شاید از زمستان برنگردم!

یاصاحب زمان

بخوان دعای فرج را ، دعا اثر دارد *** دعا کبوتر عشق است ، بال و پر دارد

بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب *** که روزگار، بسی فتنه زیر سر دارد


بخوان دعای فرج را ولی به قلب صبور *** که صبر ،میوه شیرین تر از ظفر دارد


بخوان دعای فرج را که با شکسته دلان *** نسیم لطف خدا ، انس بیشتر دارد


بخوان دعای فرج را و نا امید مباش *** بهشت پاک اجابت ، هزار در دارد


بخوان دعای فرج را که صبح نزدیک است *** خدای را، شب یلدای غم سحر دارد


بخوان دعای فرج را به شوق روز وصال *** مسافر دل ما ، نیت سفر دارد


بخوان دعای فرج را که آسمان ها را *** شمیم غنچه نرگس، ز جای بردارد


بخوان دعای فرج را ز پشت پرده ی اشک *** که یار، گوشه ی چشمی به چشم تر دارد


بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا *** ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد


بخوان دعای فرج را به یاد خیمه سبز *** که آخرین گل سرخ از شما خبر دارد


بخوان دعای فرج را که دست مهر خدا *** حجاب غیبت از آن روی ماه بردارد


غروب و دامنه نور آفتاب و شفق  ****  بخوان دعای فرج را دعا اثر دارد

دوستان عزیز  شب یلدای شما مبارک

ظهور همچون طلوع امریست تدریجی نه دفعی

شکر پروردگار متعال را که نعمت حیات بخشید و به نعمت اسلام و ایمان مفتخرمان کرد تا در سایه بندگی اش درجات کمال را طی کنیم و به مقام قرب و رضوانش نائل شویم و در این راه، بندگان صالح و اولیاء مقربش را در کسوت انبیاء و و اوصیا علیهم الصلاة و السلام، مربی و معلم و رهبر ما انسانها قرار داد، تا در سایه پیروی از این اسوه های الهی به سر منزل مقصود برسیم و آفات و خطرات مسیر بندگی ، مانع از طی مسیر نشود.

یکی از بزرگترین الطاف الهی برای مومنین عصر حاضر، خصوصا ملت شریف ایران، تقارن مبارک ایام حیات دنیوی شان با انقلاب اسلامی و برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و تداوم آن با هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای - مد ظله العالی- میباشد.

ادامه مطلب ...

گریه گرگ مرگ است!!

درست نیست از گریه کسی خنده‌ات بگیرد ولی بعضی وقت‌ها دست خود آدم نیست.
  به دنبال تیراندازی مرگبار در مدرسه ابتدایی نیوتان که آمریکا را تکان داد، باراک اوباما رییس جمهور این کشورعصر جمعه به وقت محلی با چشمانی گریان بر صفحه تلویزیون ظاهر شد و قول داد که اقدامی بنیادین برای پایان دادن به تراژدی سلسله تیراندازی های مرگبار آمریکا انجام دهد. ادامه مطلب ...

جهل مضحک بشر متمدن غربی؛

بر اساس تئوری‌های آخرالزمانی، سیاره افسانه‌ای "نیبیرو" در حال حرکت به سوی کره زمین است. برخی پیش‌تر پیش‌بینی کرده بودند که آخرالزمان در ماه می سال ۲۰۰۳ اتفاق می‌افتد...
ادامه مطلب ...

پرنده های بی سرنشین

سالیان زیادی است که دنیای ابرقدرت ها به واسطه سیستم های مدرن و پیشرفته خود دنیای ما را از آن خود دانسته و خارج از تمامی قوانین و کنوانسیون های بین الملی حریم ملی ملت ها را پی نموده و با انجام عملیات جاسوسی از فضای کشورهای مختلف امیال شیطانی خویش را سیراب می کنند .
ادامه مطلب ...

آسوشیتدپرس آخرین دست‌نشانده "موساد" برای شبهه‌افکنی در فعالیت هس

در طول یک دهه گذشته، رژیم صهیونیستی سعی کرده تا رسانه‌ها را وادار به مانور بر سر برنامه هسته‌ای ایران کند این رژیم در آخرین تلاش خود خبرگزاری "آسوشیتدپرس" را به انتشار اطلاعاتی جعلی در مورد فعالیت هسته‌ای ایران واداشت.
ادامه مطلب ...

نظام‌سازی یکی دیگر از اهداف بیداری اسلامی/ آفرین بر حماس و جهاد

رهبر معظم انقلاب با اشاره به جنگ هشت روزه غزه اظهار داشتند: آفرین بر فلسطینی‌ها، آفرین بر حماس و جهاد اسلامی و گردانهای مبارز فلسطینی در غزه که از خود اینگونه شجاعت نشان دادند.
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه) در دیدار صدها تن از استادان، نخبگان و اندیشمندان شرکت کننده در اجلاس جهانی «اساتید دانشگاههای جهان اسلام و بیداری اسلامی» ضمن تبیین اهمیت عنوان «بیداری اسلامی»، تحلیلی جامع در خصوص جایگاه اسلام و شریعت اسلامی و همچنین مردم در کشورهای انقلاب کرده و آسیب ها و خطرات پیش روی آنها ارائه کردند.
ادامه مطلب ...

آمریکا در جنگ الکترونیکی مغلوب ایران شد

"امین حطیط" در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس درباره شکار دومین پهپاد متجاوز آمریکایی توسط ایران در منطقه خلیج فارس گفت: چند مساله را باید در زمین گیر شدن امروز پهپاد آمریکایی در نظر گرفت. اول اینکه آمریکا هیچ گاه فکر نمی‌کرد که روزی ایران بتواند هواپیماهای پیشرفته خود را زمین‌گیر کند و در جنگ الکترونیکی مغلوب ایران شود.

ادامه مطلب ...

جنگ نامتقارن، راهبرد ایران برای تضعیف توان نظامی آمریکایی

مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی آمریکا (CSIS) در گزارشی به بررسی توسعه جنگ نامتقارن ایران و چگونگی تأثیرگذاری آن در رقابت با آمریکا و کشورهای حوزه خلیج‌ فارس پرداخته است.

متن کامل این گزارش به شرح زیر است:

* جنگ نامتقارن در دکترین نظامی ایران نقش تعیین کننده‌ای دارد

خبرگزاری فارس در روزهای نخستین سال نوی میلادی مصاحبه‌ای از سرلشگر “عطاء‌الله صالحی “، فرمانده ارتش ایران منتشر کرد که وی در سخنانی به نقش جنگ نامتقارن در دکترین نظامی ایران اشاره و اعلام کرده بود: بخش‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران به رویدادهای کشورهای همسایه توجه ویژه‌ای دارند و آموزش‌های مرتبط با جنگ نامتقارن را با توجه به این رویدادها طراحی و اجرا می‌کنند. برای مثال در آموزش جنگ هوایی به خلبانان، بیشتر به جنگ نامتقارن می‌پردازیم. سرلشگر صالحی در ادامه سخنان خود اعزام ناوهای نظامی خود به خلیج عدن را نمونه دیگری از دکترین جنگ نامتقارن ایران عنوان کرد. فرمانده کل ارتش ایران همچنین گفت که ارتش ایران، از جنگ های کنونی عراق و افغانستان درس می‌گیرد و دستورالعمل‌های نظامی خود را با این درس‌ها مطابقت می‌دهد.

جنگ نامتقارن

جنگ نامتقارن

* بررسی توان ایران در جنگ نامتقارن اطلاعات باارزشی در خصوص موضع‌گیری ایران در قبال حضور نظامی آمریکا در منطقه در اختیار آمریکا قرار می‏دهد

این سخنان در ارزیابی نحوه رقابت استراتژیک ایران با آمریکا سودمند است و اطلاعات باارزشی در خصوص موضع‌گیری ایران در قبال حضور نظامی آمریکا در منطقه، واکنش ها به این حضور و در نهایت شیوه برخورد استراتژیک این کشور با آمریکا ارائه می‌دهد. البته در خصوص پیشرفت های ایران در جنگ نامتقارن نباید به گفته‌ها و شنیده‌ها بسنده کرد و باید به عملکرد این کشور نیز توجه خاصی کرد.

* دیدگاه‌های ایران راجع به رقابت با آمریکا باید موشکافی شود

ادامه مطلب ...

علم دست چه کسی بوده که همه جاش از بین رفته بجز جای دستش؟


افسران - علم دست چه کسی بوده که همه جاش از بین رفته بجز جای دستش؟ یزید لعنت الله علیه علم رو دید گفت: این علم دست چه کسی بوده که فقط جای دستش سالمه و بقیش تکه تکه شده....
یا ابوالفضل (ع) ، دست هممون رو بگیر تا امام زمانمون رو مثل شما یاری کنیم .

پناهیان در شب عاشورا در محضر رهبر معظم انقلاب

برخی به اسم واقع‌گرایی، نصرت الهی را حواله به غیب می‌دانند/ چرا بعضی اهل سیاست و دانش از عوام ترسوتر می‌شوند؟/ می‌توان با قواعد فعلی زمان ظهور را اعلام کرد؟

حجت الاسلام علیرضا پناهیان با اشاره به وعده‌های نصرت الهی در این دنیا و دشوار بودن دخالت دادن وعده‌های الهی در زندگی فردی و اجتماعی گفت: «منتها یک مسئله مطرح می‌شود، مسئله این است که بعضی‌ها یک اسمی را مطرح می‌کنند به نام واقع‌بینی و عقلانیت، و نصرت الهی را حواله به غیب می‌دانند... اینجا یک مسئله‌ای پیش می‌آید، صورت مسئله هم بدک نیست، که خب عقلانیت چیز خوبی است، توجه به آن در محاسبه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها هم چیز خوبی است، آدم نباید خودش را به مهلکه بیاندازد.

ادامه مطلب ...

تل آویو قبل از حمله به ایران باید

«اسرائیل قبل از حمله به ایران حتما دوبار فکر خواهد کرد.» این، تهدید جدی عضو ارشد جنبش مقاومت فلسطین خطاب به مقامات تل آویو است. "محمود الزهار" که از چهره‎های اصلی سیاسی حماس در غزه به حساب شمار می‎رود، همچنین از رهبران اسرائیل خواست پیش از آنکه بخواهند به ایران حمله کنند، درباره عواقب چنین اقدامی برای خود به خوبی تفکر و تعقل کنند.

به گزارش رجانیوز، خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که عضو دفتر سیاسی حماس در یک سخنرانی در غزه، صراحتا رژیم صهیونیستی را تهدید کرده که در صورت هرگونه حمله احتمالی نظامی به ایران، ابتدا باید به فکر پاسخ به حملات موشکی نیروهای مقاومت فلسطین باشند و بعد به جبهه مقابله با ایران بیاندیشند.
ادامه مطلب ...

موفاز: ما (اسراییل) در جنگ 8 روزه شکست خوردیم!

گروه‌های مقاومت اسلامی در جشن پیروزی خود از ایران قدردانی کردند.

جنگ رژیم صهیونیستی با حزب الله لبنان 33 روز پیروزی حزب الله
جنگ اول رژیم صهیونیستی با مردم غزه 22 روز پیروزی مردم غزه
جنگ دوم رژیم صهیونیستی با مردم غزه 8 روز پیروزی مردم غزه

جنگ رژیم صهیونیستی با ؟؟؟؟؟؟؟ 1 روز نابودی رژیم کودک کُش

 سلام خیلی خیلی ببخشید که دیر اومدم ولی اومدم که بمونم امیدوارم که منو ببخشید!

یاسین
0 نظر

مخفی شدن اسرائیلی‌ها در لوله های فاضلاب

افسران - عکس/ مخفی شدن اسرائیلی‌ها در لوله های فاضلاب + شرح لینک
arabshahie برخی شهرک‌نشینان و نظامیان اسرائیلی برای در امان ماندن از موشک‌های مقاومت در لوله‌های فاضلاب مخفی می‌شوند. به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، رسوایی شکست سامانه های ضد موشک صهیونیست ها در رهگیری موشکهای مقاومت موجب شده است که اشغالگران برای مخفی کردن سربازان و شهرک نشینان از موشکهای مقاومت، در برخی نقاط اراضی اشغالی از لوله‌های فاضلاب استفاده کنند.
ادامه مطلب ...
یاسین

رهبر دینی کلیمیان ایران: در شریعت یهود، حکم وزیرخارجه‌ سابق اسرا

خاخام‌ ماشاءالله گلستانی نژاد رهبر دینی کلیمیان ایران در واکنش به اظهارات خاخام های یهودی و همچنین فساد اخلاقی زیپی لیونی گفت: اصلاً و ابداً منابع دین یهود چنین کاری را مجاز ندانسته‌اند و در دین ما انجام این کارهایی حرام است و بنابر دستور صریح 10 کلام به هیچ وجه من‌الوجوه هیچ فردی نمی‌تواند زنا کند. «آری شفات» را نباید خاخام نامید، او یک الاغ بیشتر نیست و به اندازه الاغ هم عقل و شعور ندارد. با این حال چون در ظاهر انسان راه می‌رود، یک چنین فردی با این اظهارنظرات، مرتد و محارب و مفسد فی‌الارض است
سرویس سیاسی «فردا»: اعتراف لیونی وزیر خارجه سابق اسرائیل که روزگاری جاسوس موساد بوده به ارتباط جنسی نامشروع برای کسب اطلاعات رهبر کلیمیان ایران را بر آن داشت تا اعلام کند از نظر شریعت یهود حکم وی سنگسار است.
یاسین
0 نظر

آرمان های حسینی، همچنان نیاز زمانه ما

آنگاه که حسین بن علی(ع)، آموزگار بزرگ شهادت، خطاب به یارانشان فرمودند: «انی لا اری الموت الا سعاده و لا الحیاه مع الظالمین الاهلاکت برما» مرگ را جز سعادت و خوشبختی نمی بینم و زندگانی با ستمگران را جز هلاتت و بدبختی نمی دانم. سبکی برای زیستن را بر محور عزت و آزادگی بنا نهادند که برای همیشه تاریخ، الهام بخش مجاهدان راه حق و مشتاقان آزادانه زیستن خواهد بود.

 

 

آرمان های حسینی

آرمان های حسینی ادامه مطلب ...
یاسین

دکترین دفاعی ج.ا.ایران؛ از توسعه صنایع تا آمادگی برای جنگ نامتقا

در نظام کنونی حفظ و دفاع از امنیت ملی از پررنگ ترین مسایل فرا روی تمامی کشورهای مختلف بدل شده است و در این میان هر کشور با توجه به توانایی های جنگ افزاری، نیروی انسانی، توان اقتصادی، ویژگی های ژئوپلتیک و مولفه های فرهنگی به تدوین و به کارگیری سبک ویژه ای از دکترین امنیت ملی در حوزه دفاعی می پردازد.

 

 

قدرت نرم

قدرت نرم
ادامه مطلب ...
یاسین

تحریف بی‌شرمانه‌ واقعیت

سیوماس میلن در یادداشتی برای روزنامه‌ی گاردین نوشت: سیاستمداران و رسانه‌های غربی طوری کشتار اسراییل در غزه را منعکس می‌کنند، که گویی اسراییل در حقیقت در حال دفاع از خود در برابر یک قدرت خارجی سراپا مسلح است. برای نمونه به حرف‌های اوباما نگاه کنید که گفت: “اسراییل کاملا محق به دفاع از خود است. هیچ کشوری…

 
تحریف بی‌شرمانه‌ واقعیت
  •  
  • ادامه مطلب ...
    یاسین