شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

آدمخوار آمریکایی

آدمخوار آمریکایی 

پس از آنکه هفته گذشته موردی از آدمخواری در آمریکا گزارش شد، دیروز نیز فردی در این کشور به جرم قتل و خوردن هم خانه خود بازداشت شد. … 

 

نمی دونم وقتی این آدمخوارهای آمریکایی به هم خونه خودشان رحم نمی کنند چطور یه عده ای پیدا می شن که اختیار خود را به این ها می دهن از جمله این حاکمان عرب حاشیه خلیج فارس و ... 

 

پشت پرده تازه‌ترین کتاب درباره جاسوسان صهیونیست در ایران

 انتشار این کتاب، بدون آگاهی و یا حتی بدون فرمان سران رژیم صهیونیستی نبوده و این کار با هدفی مشخص انجام گرفته و نویسندگان این کتاب، خود اذعان دارند در تهیه مطالب خود، با بالا‌ترین مقامات جاسوسی کنونی و سابق رژیم صهیونیستی مصاحبه و گفت‌و‌گو کرده‌اند.

ادامه مطلب ...

انظباط وآموزش ارتش از زبان شهید همت

یکی از امرا ارتش گفت: حاجی  همت! شما هر وقت از کنار پاسگاه های ارتش، از کنار ما که رد می شوی، یک دست تکان می دهی و با سرعت رد می شوی. اما شما از کنار بسیجی های خودتان که رد می شوی...حاج همت این ها را که از امیر عقیلی شنید، دستی به سر امیر کشید و خندید و گفت: «برادر من!اصل ماجرا این است که از کنار پاسگاه های شما که رد می شوم، این دژبان های شما هر کدام چند ماه آموزش تخصصی می بینند که اگر یک ماشین از دژبانی ارتشی ها رد شد، مشکوک بشوند؛ از دور بهش علامت میدهند، آرو آروم دست تکان میدهند، اگه طرف سرعتش زیاد بشه، اول علامت خطر میدهند،بعد ایست میدهند، بعد تیر هوائی میزنند، آخر کار اگر خواست بدون توجه دژبانی رد بشود.به لاستیک ماشین تیر میزنند.ولی این بسیجی هایی که تو میگی، من یک کیلومتر مانده  بهشان مرتب چراغ میدم، سرعتم رو کم میکنم، هنوز بیست متر مانده پیاده می شوم و یک دستی تکان میدهم و دوباره می خندم و سوار می شوم و باز آرام از کنارشان رد می شوم. آخر این بسیجی ها مشکوک بشوند.اول رگبار می بندند. بعد تازه یادشان میاد که باید ایست بدهند.
یک خشاب و خالی می کنند، بابای صاحب بچه را در می آورند، بعد چند تا تیر هوائی شلیک می کنند و  آخر که فاتحه طرف خوانده شد، داد می زنند ایست.»
این را که حاجی گفت، قرارگاه از خنده منفجر شد.
ادامه مطلب ...

طنین "الله اکبر" شیعیان معترض در مسجدالنبی

طنین "الله اکبر" شیعیان معترض در مسجدالنبی 

 

پس از آغاز تظاهرات گسترده شیعیان در مناطق شرقی عربستان که از سوی برخی از رسانه ها به انتفاضه شیعیان عربستان مشهور شده بود، اعتراضات پراکنده ای که از دیروز در مناطق مختلف شهر مدینه آغاز شده امروز به مسجدالنبی سومین مکان مقدس مسلمانان جهان کشیده شد.

صدای "الله اکبر" شیعیان از روزهای گذشته در بسیاری از نقاط و اماکن دومین شهر مذهبی مسلمانان جهان شنیده می شد و دیروز این اعتراضات به داخل مسجدالنبی کشیده شد.

ادامه مطلب ...

جسد افغان ها غذای سگ های آمریکائی

جسد افغان ها غذای سگ های آمریکائی 

 

یک افسر آمریکایی که پس از حوادث سال 2001 مدت زمانی را در افغانستان به سر می برد، فاش کرد که اجساد قربانیان افغانی را خوراک سگ های ارتش می کردند.  

این هم یه شاهکار دیگه از مدعیان دفاع از حقوق بشر

ادامه مطلب ...

شکست مدل لیبی در سوریه

شکست مدل لیبی در سوریه   

اذعان کلینتون به شکست مدل لیبی در سوریه/ارتش سوریه قدرتمنداست 

وزیر امور خارجه آمریکا با اشاره به قدرت سیستم دفاع هوایی سوریه و نیز فقدان اتحاد میان گروه های شورشی، انجام هر گونه اقدام نظامی علیه این کشور را رد کرد.


ادامه مطلب ...

خداوند ذخیره انقلاب را حفظ کرد

                                خداوند ذخیره انقلاب را حفظ کرد.

 

امام خمینی(ره) بعد از حادثه انفجار مسجد ابوذر در سال 60 که قبل از ریاست جمهوری حضرت آقا ، اتفاق افتاد ، فرمودند: « خداوند ذخیره انقلاب را حفظ کرد. » علی محمد بشارتی نقل می کند : در تابستان سال 58 .............

ادامه مطلب ...

بیداری اسلامی پنجره​ای رو به ظهور

شاید برخی این رخداد‌ها را بی‌ارتباط با یکدیگر بدانند، ولی در ورای همه آن‌ها، نقطه مشترکی به چشم می‌خورد و آن نقطه مشترکی که در انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی در جهان عرب و بیداری انسانی در جهان غرب وجود دارد، موضوع «مردم» است؛ مردم به پا خاسته‌اند.

در ایران، مردم به شکل انقلاب اسلامی در نهضت امام (ره) به پا خاستند و این نهضت در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید و امروز در جهان عرب، مردم در شکل «بیداری اسلامی» و در غرب ....
ادامه مطلب ...

تانک ها و آلات جنگی ارتش توخالی اسرائیل تنها یک دکور است

تانک ها و آلات جنگی  ارتش توخالی اسرائیل تنها یک دکور است 

  

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت ضمن یاد کردن از نقاط ضعف ارتش صهیونیستی، اذعان کرده است از آنجا که سربازان اسرائیلی از آموزش های لازم برخوردار نیستند، تانک ها و آلات جنگی تحت اختیار ایشان، تنها یک دکور به نظر می رسد!

جنگ رسانه ای هدف اصلی تحریم ها

جنگ رسانه ای هدف اصلی تحریم ها 

رئیس رسانه ملی گفت: هدف اصلی تحریم ها، عملیات روانی و ایجاد یأس و ناامیدی در مردم است و رسانه ملی با پشتوانه روحیه استقامت و استکبارستیزی مردم، برنامه های دشمن را در جنگ رسانه ای و تبلیغاتی ناکام خواهد ساخت. وی افزود:زمان همکاری برخی دولت ها با سیاست های استکباری کوتاه خواهد بود و فشار اقتصادی کمرشکن بر آنان و گسترش موج اعتراضات مردمی از نابسامانی های اقتصادی در این کشورها؛ شکست تحقیرآمیزی را بر آمریکا تحمیل خواهد کرد.

اَینَ عَمار

«در این جنگ نرم شما جوان های دانشجو افسران جوان این جبهه اید نگفتیم سربازان،چون سرباز فقط منتظر است که به او بگویند پیش، برو جلو ؛عقب بیا،بیاید عقب یعنی سرباز هیچ گونه از خودش تصمیم گیری و اراده ندارد و باید هرچه فرمانده می گوید، عمل کند نگفتیم هم فرماندهانِ طراح قرارگاه ها و یگان های بزرگ، چون آنها طراحی کلان می کنند- افسر جوان تو صحنه است؛ هم به دستور عمل می کند، هم صحنه را درست می بینید؛ با جسم خود و جان خود صحنه را می آزماید» 

 

(بیانات امام خامنه ای در دیدار اساتید دانشگاه ها،8 شهریور 1388)

خطرناک ترین آسیب پذیری امنیتی: شما

چه باور کنید چه باور نکنید، بزرگترین تهدید برای سیستم های رایانه ای شخصیتان، خود شما هستید. در واقع، این شما هستید که هر روزه سیستم خود را در معرض خطر قرار می دهید. البته این موضوع مربوط به یک نقص شخصیتی در شما نمی شود، بلکه مربوط به پاسخ های انسانی شما به دیگر همنوعانتان است. شما می خواهید فردی باز، کمک رسان و مهربان باشید، اما این خصوصیات در واقع پاشنه آشیل شما است. دلسوزی شما نسبت به یک فرد غریبه می تواند امنیت شخصی و حرفه ای شما را در معرض خطر بزرگی قرار دهد که گاه جبران آن بسیار هزینه بر است.

همواره مهاجمانی هستند که می خواهند و..........

ادامه مطلب ...

پیشگیری از دانلود بدافزارها و تبلیغ افزارها

هر روز مجرمان کامپیوتری راههای جدیدی را برای فریب دادن ما پیدا میکنند تا ویروسها، نرم افزارهای ثبت کننده ضربات صفحه کلید، تبلیغ افزارها و نرم افزارهای دیگری که برای سرقت اطلاعات شخصی، جاسوسی یا آزردن ما در نظر گرفته شده اند، دانلود کنیم. اما پیشگیری از دانلود بدافزار نباید چندان پیچیده باشد. چند احتیاط ساده میتواند کامپیوتر ما را عاری از آلودگی نگه دارد.

آخرین نسخه از نرم افزارهایی که استفاده میکنید را دریافت نمایید

امنیت کامپیوتر با سیستم عامل شروع شده و پایان مییابد. اگر شما از سیستم عامل ویندوز استفاده میکنید، آن را به ویندوز 7 ارتقاء دهید. قانون ارتقاء به آخرین نسخه برای نسخه های قدیمیتر سیستم عاملهایMac OS X ، لینوکس و اندروید سختگیری کمتری دارد، اما ویندوز xp و ویندوز ویستا باید ممنوع در نظر گرفته شوند.

در مرحله بعد، .............

ادامه مطلب ...

اشتیاق

الهی اشتیاقم را در خواهش ها چون شوق دوستانت درخواسته هایشان و ترسم را چون هراس اولیائت قرار ده و مرا در مسیر خشنودیت چنان به کارگیر تا در راه دینت به خاطر ترس از یکی از بندگانت از چیزی فرو گذار نکنم . 

 

 صحیفه سجادیه

سرلشکر فیروزآبادی: تنگه هرمز را نمی‌بندیم مگر به یک دلیل

سرلشکر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما طرح بستن تنگه هرمز را داریم چرا که یک نظامی باید برای همه امور طرح داشته باشد  تاکید کرد: ملت شیعه به دلیل اینکه با عقلانیت عمل می کند راضی نمی شود که مجرای عبورانرژی چهل درصد جهان را دچار اختلال کند مگر اینکه منافع ما دچار اشکال جدی شود.

به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی شب گذشته در حاشیه همایش بین المللی دکترین مهدویت در مرکز همایشهای صدا و سیما در پاسخ به سوال خبرنگار مهرمبنی بر اینکه طرح بیش از صد نفر از نمایندگان مجلس برای بستن تنگه هرمز را قابل تحقق می دانید، گفت: نمایندگان محترم نمایندگان ملت ایران هستند. هر نوع سخن و نامه نمایندگان و رای شان نشان دهنده پیام و رای ملت ایران است.
 ایشان کنترل بر تنگه هرمز را کنترل هوشمند و عاقلانه دانستند.

اماکن عمومی، هدف بعدی شبکه ترور دانشمندان هسته‌ای بود

شبکه ترور داشمندان هسته ای کشورمان که از سوی سازمان جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی هدایت می گردد و با وجود ارتباط سلولی و غیر خطی این شبکه ها  به غیر از جمالی فشی به عنوان عامل اصلی ترور شهید علی‌محمدی، اکنون وزارت اطلاعات اعلام کرده است همه اعضای تیم شریک در این ترور و حتی عامل فعال‌سازی بمب در اختیار این نهاد اطلاعاتی است.تیم‌هایی که بنا بر اطلاع این وزارتخانه، در ماموریت جدید خود به دنبال خرابکاری و بمب گذاری در اماکن متبرکه و مکان های عمومی بودند که در دام تور اطلاعاتی وزارت گرفتار شده اند.
در اینجا بر خود واجب می دانم ضمن خسته نباشید به سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) که با این اقدام مقتدرانه خود باعث خوار و ذلیلی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی گردند عنوان نمایم به یاری اقا امام زمان (عج) انشاء الله تمامی توطئه هایی که استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل بر علیه ایران اسلامی می نمایند بر ملا و رو سیاهی انان را به همراه خواهد داشت.

به یمن آمدنت

«صلی الله و علیک یا صاحب الزمان»

      آمدنت تمام غنچه‌های ناشکفته عالم را شکوفا می‌کند، گل نرگس بیا که نرگس‌های عالم مست عطر  آمدنت هستند. بیا که...

      بیا که اگر نیایی یاس‌ها را رمقی برای قد علم کردن به دیوارهای کاه‌گلی کوچه‌های انتظار نیست.

 بیا که اگر نیایی حرف‌هایی که روزی تسلای دل هجران زده‌مان بود، دیگر هیچ رنگی ندارد.

      می‌گویند فکر کردن و عقیده داشتن به هر چیز در تحقق آن واقعه مؤثر است، پس چرا نیایی، تو به یقین می‌آیی، آمدن تو میعاد است.  

 تو می‌آیی هر چند سال‌ها روح و جان ما را گذر زمان فرسوده باشد. بیا که چون چنین شود، خاک‌هایی که در آن منتظرانت آرمیده­اند، دوباره احیا می‌شود.  

                 بیا که آمدنت شکوفایی معنای واقعی عشق و ایمان است.

راهنمای امنیت رایانه پیش از اتصال به اینترنت

عوامل زمینه ساز حمله

در بسیاری از مواقع شاهد این هستیم که ناگهان کامپیوتر ما دچار حجم وسیعی از مشکلات امنیتی می­گردد. این مساله می­تواند به دلایل متعددی اتفاق بیفتد. از جمله این دلایل می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

ادامه مطلب ...