شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شهید دوران

صدام حسین برای تحقیر کردن خلبانان ایرانی در تلویزیون عراق گفت: به هر جوجه کلاغ (خلبان) ایرانی که بتواند به 50 مایلی نیروگاه بصره نزدیک شود حقوق یک سال نیروی هوا...یی عراق را جایزه خواهم داد.

تنها 150 دقیقه پس از این مصاحبه صدام،عباس دوران و حیدریان و علیرضا یاسینی نیروگاه بصره را بمباران کردند.

‏صدام حسین برای تحقیر کردن خلبانان ایرانی در تلویزیون عراق گفت:
به هر جوجه کلاغ (خلبان) ایرانی که بتواند به 50 مایلی نیروگاه بصره نزدیک شود حقوق یک سال نیروی هوا...یی عراق را جایزه خواهم داد.

تنها 150 دقیقه پس از این مصاحبه صدام،عباس دوران و حیدریان و علیرضا یاسینی نیروگاه بصره را بمباران کردند.

با این عملیات پاسخ گستاخی صدام داده شد و در حقیقت خود صدام تحقیر شد .
درود بر این دلیر مردان ♥ ♥‏

عجب روزگاری ، سنگ ها را بستند وسگ های درنده را در روز روشن رها کردند!

برای  مردم مظلوم غزه دعا کنیم

ای سردمداران  دروغگو حقوق بشر ! ببینید .... ببینید وضع حقوق بشر در فلسطین را ! ببینید که  بدست پست ترین موجود روزگار  ظلم  و کشتار علیه  مردم مظلوم  غزه اجرا می شود . آخر به کدام گناه ، به کدام گناه سگ های درنده و غاصبان و جلادان رژیم صهیونیستی  به جان مردم مظلوم غزه اانداخته اید ؟انشالله نابودی شما به بدترین وضع ممکن و بدست سپاه اسلام نزدیک است ...

سوراخ های گنبد پوشالی هر روز بیش تر از دیروز

سامانه ضد موشکی رژیم صهیونیستی که در حملات راکت های دست ساز مقاومت فلسطین ضعف شدید خود را نشان داد، باعث شده است که بسیاری از ساکنان اسرائیل را دچار وحشت شدید کند.

0,1020,1080462,00

  ادامه مطلب ...

زمانی برای پـایـان دلـواپـسی هـا

افسران - زمـانی برای پـایـان دلـواپـسی هـا

رهبری در دیداری که مسوولان و کارگزاران نظام با ایشان داشتند برای چندمین بار از دولت و تیم مذاکره کننده حمایت کردند و فرمودند هر نقدی باید منصفانه، محترمانه، دلسوزانه و به دور از هرگونه مچ گیری و اذیت رساندن به دولت باشد. سخنان ایشان درباره مذاکرات و تیم مذاکره کننده علاوه بر بخش هایی از عامه مردم که به دلیل بی اطلاعی از روند گفت وگوها و اراده مسوولان بر احقاق حقوق ملت دلواپس بودند می تواند برای آن دسته از دلواپسان که سعی درتصویب توافقنامه احتمالی نهایی ایران و 1+5 در مجلس و ارائه طرحی برای تعیین راهبرد سیاسی، فنی و حقوقی ایران در این مذاکرات داشتند هم پیامی باشد که دیگر نگران چیزی نباشند چراکه تیم مذاکره کننده ما مورد تایید رهبری بوده و هست. البته به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی، لاریجانی در پاسخ به این دلواپسان مجلس گفته است که دلیلی ندارد نمایندگان جزییات مذاکرات هسته یی را علنی و رسانه یی کنند و رویکرد کنونی تیم مذاکره کننده در مذاکرات هسته یی را مفید دانست وگفته است که این موضوع ابزار فشار به ایران را کاهش می دهد. همچنین وزیر امور خارجه کشورمان این بار همانند گذشته در گفته های خود با امید صحبت کرده و اظهار داشته است: در مذاکرات با استقامت و پایداری روی حرف مان با ارائه نظر منطقی و با بیان دقیق بتوانیم دنیا را قانع کنیم که بپذیرند با یک برنامه هسته یی کاملاصلح آمیز زندگی کنند. ازسوی دیگر رییس جمهور هم که در جمع کارگزاران نظام حضور داشت با تاکید بر لزوم داشتن منطق در مذاکرات خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با منطق و استدلال در مذاکرات هسته یی حاضر شده و ذره یی از حقوق ملت عقب نشینی نخواهد کرد و در کنار حق مسلم ملت در عرصه فناوری صلح آمیز هسته یی به دنبال استیفای حق دسترسی ملت به بازار سرمایه و فناوری نیز است. این مواضع و اعلام حمایت رهبری از دولت و مسوولان بلندپایه آن، اعتماد به تیم مذاکره کننده و تاکید بر اینکه آنها اجازه دست اندازی به حقوق ملت را نخواهند داد همه و همه آب سردی است روی پیشانی کسانی که از التهاب نتیجه مذاکرات یک روز تجمع می کردند، نشست می گذاشتند و روز دیگر قلم به دست گرفته و دلواپسی شان را منتشر می کردند. زمانی که صحبت های مسوولان کشور حاکی از اعتماد به یکدیگر، به کاربستن تدبیر و عقلانیت پافشاری روی حقوق کشور و ملت و امید دارد و طبیعتا زمانی که مقام معظم رهبری ضمن تعیین خطوط قرمز برای چندمین بار حمایت خود را از تیم مذاکره کننده اعلام می کنند، دیگر نه جای اختلاف و تنش می ماند نه جایی برای دلواپسی های گاه و بی گاه. حال باید دید که دلواپسان به دلواپسی خود پایان می دهند یا نه؟

فرهنگ سوزی آن هم از سوی خودی چرا؟!!

سلام ، در باب جام جهانی و وجود برخی خلاقیت ها که به الحمد ا... به وفور در ممالک ما پیدا میشه ! به قول شاعر باز هر دم از این باغ یه بوهایی می آد که آدمیزاد شاخ و دم با هم در میاره...

بگذریم از سفیران فرهنگی ما که جمعی از هنرمندان ( تفکیک ارزشی بودن و یا نبودن آنها با شما ) بودند و شنیده شده که از پول بیت المال استفاده نکردند و هزاران عکس گرفتن که صد البته برخی از تصاویر رو با ذکر و توصل باید نگاه کرد که  و...

طراحی لباس جام جهانی برای خانوم ها با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و یوزپلنگ ایرانی یکی از شاخص ترین اقدام های فرهنگی بود که شاهد بودیم ، این موضوع چند نکته مهم داشت :

1. پرچم مقدس ما ارزش بالاتری دارد که به عنوان لباس طرحی گردد ولی اگر این کار هم بخواهد بشود بهتر است در ابعاد کمتر و حتما به نوعی نام خدا در آن باشد. مثل پرچمی که بر روی بازوی کارکنان نیروهای مسلح است و ...

2. شو لباس ذاتا چیز خوبی نیست ، به هر حال یک سری خانوم با شرایط خاص ظاهری و ... در ان شرکت می کنند ، اینکه در این شو لباس آقایون هم شرکت کنند و تصاویر آن در همه جا پخش بشه و ... که جای تامل دارد.

3. و آخر اینکه چرا تو ایران ما دارند برخی فرهنگ های غربی رو مانند شو لباس و ... را وارد می کنند و برخی ضد ارزش های گذشته ی ما دارند ارزش و برخی ارزش ها دارند ضد ارزش می شن...خدا خودش کمک کنه  تامتولیان فرهنگ  به خود بیایند  این قدر در زمین دشمن بازی نکنند به دروازه خودی گل نزنند

مبارزه با اسلام آمریکایی، آخرین جبهه ماست

ما حواسمان جمع است، دولت اسلامی که در آن «قدس» در اشغال اسرائیل باقی بماند و حرکتی برای آزادی آن صورت نگیرد، دولت آمریکایی است.

            

خبرگزاری فارس: مبارزه با اسلام آمریکایی، آخرین جبهه ماست

            

فلسطین، پاره تن اسلام است و دولت اسلامی ابوبکر البغدادی دغدغه آزادی «قدس» ندارد و صهیونیست‌ها در جلسات اتاق فکر داعش در ترکیه شرکت می‌کنند؛ ما سرباز ولایت فقیه‌ایم و تحلیل درست وحقیقت، نزد ماست؛ ابوبکر البغدادی فقط در یک حالت سر از قدس در خواهد آورد و آن زمانی است که اعلام شود نتانیاهو شیعه شده! آنگاه داعش، جهاد را از سوریه و عراق برای آزادی قبله اول مسلمین از اشغال روافض، به صحن مسجد الاقصی منتقل خواهد کرد! 

ادامه مطلب ...

پرواز ابدی یک جنگجوی بی‌سپر

 
امیر سرتیپ دوم خلبان عبدالکریم عصاره از دلاوران گردان ۱۱ شناسایی بود؛ تصورش هم سخت است که بدون هیچ وسیله دفاعی و دریغ از یک تیر، به سمت دشمن حرکت و از سد پدافند آنها عبور کردن.

            

خبرگزاری فارس: پرواز ابدی یک جنگجوی بی‌سپر            

 به دنبال تماسی تلفنی خبردار شدم که یکی از خلبانان پیشکسوت ایرانی و دزفولی که البته در این سال‌ها ریاست فرودگاه دزفول را نیز عهده دار بود، دار فانی را وداع گفته و به دیار باقی شتافته است، روحش شاد.

آری، سخن از سرتیپ خلبانی است که دلاور‌ی‌ها و پروازهایش در طول هشت سال دفاع مقدس هرگز فراموش نمی‌شود؛ وی از بچه‌ها و نیروهای دوست داشتنی دزفول بود و دلش همواره برای نظام اسلامی و کار برای شهر دزفول می‌تپید. 

 
ادامه مطلب ...

هنر و نکات نویسندگی

نویسندگی هنر است، اما آداب دارد. همان‌طور که هنرهای دیگر هم علاوه بر تخیل و خلاقیت بر مبانی و مبادی‌یی استوار است. وحید جلیلی سال‌هاست که درس‌های نویسندگی برای روزنامه‌نگاران و نوقلم‌ها برگزار می‌کند. نکات زیر توسط یکی از هنرجویان حاضر در کلاس های وحید جلیلی تدوین شده که دانستن آن‌هابرای کسانی است که می‌خواهند نویسنده‌های خوبی برای بیان آرمان‌ها باشند  در فضای سایبر مفید است. 

۱- در توصیف باید تصویرسازی کرد، خود را نباید نشان داد. پیام را باید در موقعیت و قصه و شخصیت‌پردازی گفت، نه با بی‌تفاوتی نسبت به جزئیات آنها.

۲- ما در توصیف باید شهود و علم حضوری برای مخاطب ‌ایجاد کنیم نه اینکه فقط اطلاعات بدهیم تا خودش چیزی سر هم کند و بفهمد.

۳- تحلیل‌ها باید از نوشته حذف شوند. طوری باید توصیف و تصویر کرد تا خواننده خود به علت‌ها پی ببرد.

۴- چون حس مجموعه در هر جزئی از آن وجود دارد، چه بسا توصیف دقیق اجزاء کل مجموعه را از توصیف بی‌نیاز می‌کند.

۵- هر چه کمتر توضیح بدهی و بیشتر تصویر بسازی به شخصیت خواننده احترام گذاشته‌ای و این باعث جذاب‌شدن اثر می‌شود، هم‌چنین اگر خروج از مطلب را به شرط اینکه ادامه‌اش معلوم باشد باز بگذاری.  

ادامه مطلب ...

بابای جعبه ای ...

 حرفی نمیزنی چرا «بابای جعبه ای»؟ خسته شدم بیرون بیا «بابای جعبه ای» لطفا بلندتر کمی فریاد هم بزن این جا نمی رسد صدا «بابای جعبه ای» با آن قَدَت تو جا شدی آنجا ببین مرا جا میشوم ببر مرا «بابای جعبه ای» قد عروسکم شده ای باور کن ای عزیز من‌‌ مادرت قبول؟ ها؟ «بابای جعبه ای» بابا عروسکی چرا لالا نمی کنی؟ شب شد لالا لالا «بابای جعبه ای 

افسران - بابای جعبه ای ...

آهای حواسمان به فرمایشات آقا مون باشه

 

آهای حواسمان به فرمایشات آقا مون باشه، که حواسش به فرمایشات مولایمان امام زمان (عج) است.