شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

آمریکا در خانه‌ هم برابر ایران زانو زد

آمریکا در خانه‌ هم برابر ایران زانو زد/ شاگردان خادم یک گام تا فینال +فیلم

تیم ملی کشورمان با پیروزی در دیدار فینال جام جهانی کشتی آزاد مقابل روسیه برای سومین سال متوالی به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

قضاوتی نو....



تنها یک نفر را میشناسم که معقول و سنجیده با من رفتار میکند..

او خیاط من است هر بار که مرا میبیند

 از نو اندازه گیری می کند...

 و با توجه به سابقم ، قضاوت نمیکند... شما چطور ؟

خاطرات زمستان

برفها آب شده بود و دیگر خبری از سرمای زمستان نبود. کم‌کم اهالی دهکده می‌توانستند از خانه‌هایشان بیرون بیایند،  از گرمای خورشید بهاری و سبزی و طراوت گیاهان لذت برده و در مزارع به کشت و زرع بپردازند. در آن روز، شیوانا همراه یکی از شاگردان از مزرعه عبور می‌کرد، پیرمردی را دید که نوه هایش را دور خود جمع کرده و برای آنها در مورد سرمای شدید زمستان و زندانی بودن در خانه و منتظر آفتاب نشستن صحبت می‌کند.

شیوانا لختی ایستاد و حرفهای پیرمرد را گوش کرد و سپس او را کنار کشید و گفت: “اکنون که بهار است و این بچه‌ها درحال لذت بردن از آفتاب ملایم و نسیم دلنواز بهار هستند، بهتر است روایت یخ و سرما را برای آنها نقل نکنی! خاطرات زمستان، خوب یا بد، مال زمستان است. آنها را به بهار نیاور! با این حرف تو بچه‌ها نه تنها بهار را دوست نخواهند داشت بلکه از زمستان هم بیشتر خواهند ترسید و در نتیجه زمستان سال بعد، قبل از آمدن یخبندان همه این بچه‌ها از وحشت تسلیم سرما خواهند شد. به جای صحبت از بدبختی‌های ایام سرما، به این بچه‌ها یاد بده از این زیبایی و طراوتی که هم اکنون اطرافشان است لذت ببرند. بگذار خاطره بهار در خاطر آنها ماندگار شود و برایشان آنقدر شیرین و جذاب بماند که در سردترین زمستان‌های آینده، امید به بهاری دلنواز، آنها را تسلیم نکند.”

پیرمرد اعتراض کرد و گفت: “اما زمستان سختی بود!”

شیوانا با لبخند گفت: “ولی اکنون بهار است. آن زمستان سخت حق ندارد بهار را از ما بگیرد. تو با کشیدن خاطرات زمستان به بهار، داری بهار را نیز قربانی می کنی! زمستان را در فصل خودش رها کن.”

قدرت پدافندی ایران

درود بر دلاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش حزب الله

حتماً این فیلم رو دانلود کنید. حتی اونایی که فکر می کنن، آمریکا میتونه با یک بمبش کل تأسیسات دفاعی ما رو از بین ببره!

دانلود فایل

تصویر لو رفته از دیدار محرمانه خانم اشتون در تهران

دیدار اشتون با کلاه قرمزی و دوستان
خدا رو شکر نیازی به مترجم هم نیست

نرگس محمدی قبل از دیدار با اشتون در کدام مراسم حضور داشت؟+عکس

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، هفته گذشته برای اولین بار به تهران سفر کرد. حواشی سفر کاترین اشتون به تهران زمانی آغاز شد که خبر دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با چند تن از فعالان فتنه روی خروجی سایت‌های خبری رفت. 

 "لیندی دوست" خبرنگار "بی‌بی‌سی جهانی" در تهران با انتشار پیامی در صفحه "توئیتر" خود اولین فردی بود که خبر دیدار کاترین اشتون با برخی از فعالان فتنه از جمله نرگس محمدی را منتشر کرد. 
ادامه مطلب ...

یکی از دوستان، مسافر کربلا است.

یکی از دوستان مسافر کربلاست، گفته هرکی با ارباب بی کفن کاری داره می تونه پیغامشو به اون بسپره: بسم الله

داغ عطر یاس زهرا زیر ماه می چکانید اشک حیدر را به چاه

زیباترین نام : زهرا (س)

 

یا زهرا (س) به راستی که جز علی(ع) کسی لایق شما نبود. 

 

دانلود حدیث بسیار زیبای کساء

(پیشنهاد میکنم اگر میتونید حتما این دعا رو دانلود کنید و گوش کنید)

4 دلیل عدم توان آمریکا برای حمله به ایران چیست؟

مفاد جدیدترین گزارش های اطلاعاتی
ازیابی جدید راهبردی که ایران هسته ای به آن دست پیدا کرده نشان می دهد که آمریکایی ها تا چند سال آینده به یک دلیل مهم اطلاعاتی قادر به استفاده گزینه نظامی نخواهند بود. در این باره لازم به یادآوری است که تاکنون ارزیابی های اطلاعاتی و راهبردی نشان می دهد که آمریکا به دلایل ذیل عملا امکان استفاده از گزینه نظامی را  ندارد:

1- ضعف شدید اقتصادی، دارا بودن بیش از 15 تریلیون دلار بدهی و کسری بودجه سالیانه که حتی سبب کاهش بودجه نظامی این کشور شده است. برخی برآوردها نشان می دهد که جنگ آمریکا در افغانستان و عراق نزدیک به چهار تریلیون دلار هزینه روی دست آمریکا گذاشته است.

2- عدم همراهی افکار عمومی در داخل و خارج از آمریکا؛ نظرسنجی های معتبر نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق جامعه آمریکایی از هر نوع جنگ نظامی حتی کوتاه و کم دامنه حمایت نمی کنند. این در حالی است که جنگ عراق و افغانستان نفرت افکار عمومی در خارج از آمریکا را نسبت به این کشور به نحو چشمگیری افزایش داده است. ایجاد جنگ جدید آنهم در شرایطی که هنوز چند سالی از جنگ های افغانستان و عراق نگذشته به شدت افکار عمومی دنیار را نسبت به آمریکا تحریک خواهد کرد.

3-  عدم اطمینان به نتیجه بخش بودن استفاده از گزینه نظامی در دستیابی به هدفگذاری ها؛ برآوردهای منتشر شده نشان می دهد که دستگاه نظامی و اقتصادی آمریکا نتیجه مطلوب از جنگ عراق و افغانستان نگرفت. در دلایل عدم استفاده از گزینه جنگ در مقابل ایران و سوریه نیز عدم اطمنیان به نتیجه بخش بودن استفاده از گزینه نظامی از جمله ارزیابی های مقامات اطلاعاتی و نظامی آمریکا بوده است.

4-  آمریکایی ها خاصتا در باره استفاده از گزینه نظامی در مقابل برخی کشورها منجمله ایران این ارزیابی بازدارنده را دارند که از نحوه پاسخ به حمله نظامی توسط ایران اطلاع دقیقی ندارند. به اعتقاد برخی تحلیلگران در تهران این مسئله ریشه در ضعف اطلاعاتی آمریکا از ایران دارد.

دلایل دیگری را هم در این باره می توان برشمرد.

با این وجود اخیرا یک ارزیابی اطلاعاتی که در اختیار ایران هسته ای قرار گرفته است نشان می دهد که آمریکایی ها تا چند سال آینده امکان استفاده از گزینه نظامی را به شدت با تردید روی میز تصمیم گیری نهایی قرار خواهند داد.

این ارزیابی که به رمزگشایی از برخی اظهارات مقامات اطلاعاتی و نظامی آمریکا متکی است، معتقد است آمریکایی ها معتقدند که کشورهای رقیب آنها از توان و امکانات نظامی آنها برآورد بسیار مناسب و کاملا عملیاتی جهت هرگونه مواجهه و پاسخ دهی دارند.

به طوریکه که اخیرا مسئولان آمریکایی نیز اعتراف کرده اند که بیشتر اسنادی که اسنودن به آنها دست یافته است، درباره توانمندی های نظامی آمریکا است و حدود 10 درصد از آنها برنامه های جنجال برانگیز نظارت داخلی را شامل می شود.

آنها معتقدند اینک چین و علی الخصوص روسیه برآورد دقیقی در چند ماه خیر از توانمندهای نظامی آمریکا کسب کرده است.

در همین زمینه رئیس ستاد مشترک آمریکا تأکید کرده افشاگری های «ادوارد اسنودن» میلیاردها دلار به آمریکا خسارت زده است و رفع خسارت های امنیتی ناشی از آن دو سال زمان خواهد برد.

 

مارتین دمپسی اعلام کرده وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیروی ماموریت ویژه ای را در این باره به دلیل «بزرگی این چالش» تشکیل داده است.

عکس/خلبان شیرودی دقایقی بعد ازشهادت

پیکر خلبان دلیر هوانیروز علی اکبر شیرودی دقایقی بعد از شهادت

سلام سربازم!
گروهی از آزادگان جنگ تحمیلی  با بیانیه‌ی درخواست آزادی هر چه سریعتر مرزبانان اسیر ایرانی شدند پاتوق یاران ضمن تشکر از دولت ایران ودولت پاکستان تلاش برای آزادی این عزیزان  در بند میگوییم.
 
بیش از چندهفته است در محل خدمتت حاضر نیستی ولی غیبت که نمی‌خوری هیچ، بلکه روزی میلیون‌ها بار در دفتر مردانگی و شجاعت این سرزمین روبروی نام عزیزت نوشته می‌شود: حاضر! 
 
مرزداران با شرف کشورم، دست‌هایتان را بسته‌اند و در ناکجا آبادی پنهانتان کرده‌اند تا مثلا به جنگ انقلاب ما بروند و کشورمان را همرنگ جماعت گرداگردمان ناامن کنند، اما خداوند حافظ مدافعان حقیقت است اگرچه در عمق چاه به زندان باشند. 
 
سرباز وطن! حالا «پاسگاه» تو دلهای میلیون‌ها ایرانی که برای آزادیتان دعا می‌کنند. تو دیگر آن سرباز چند ماه خدمت نیستی که خانواده‌ای در انتظارت بود، حالا تو سرداری هستی که یک ملت در انتظار بازگشتت چشم به مرز دوخته است. 
 
برادر! نمی‌دانم غریبانه شب‌هایت چگونه می‌گذرد و درکابوس‌هایت هر شب چند بار صفیر رگبار گلوله می‌پیچد، نمی‌دانم بازگشت به شهر و روستای پدری، جایی که مادری پریشان لحظه‌ها را برای بازگشتت می‌شمرد چقدر محتمل است، نمی‌دانم دولتمردان بی‌آنکه باج به شغال بدهند می‌توانند تو را سالم از چنگ این جماعت جهل بیرون بیاورند یا نه، اینجا اما دل‌ها امیدوار به خداییست که یونس را از شکم ماهی و یوسف را از زندان نجات داد. برای آزدی‌ات دعا می‌کنیم برادر. 
 
یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور
 
کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

عکس منتشر نشده از بیت‎الزهرا (س) در مدینه

از چندین قرن قبل بر قفل در حضرت زهرا(سلام‌الله علیها)شعری به عربی نوشته شده که متن آن چنین است: «هو الحبیب الذی ترجی شفاعته لکل هولٍ من الأهوال مقتحم»، اما کسی نمی‌دانست که بر پشت این قفل در چه نوشته شده است؟امروز این رازها پنهان آشکار شده است.
 
 
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، در کنار مرقد شریف پیامبر اکرم (ص) خانهٔ حضرت زهرا (ص) قرار دارد که در این خانه رازهای ناگفته فراوانی پنهان است. شیعیان با حضور در حرم نبوی به زیارت این خانه می‌روند تا در جوار بیت ام ابیها دعا و نماز خوانده و با درس های تاریخ صدر اسلام بیشتر آشنا شوند.
 
گرچه خانه حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) را در مدینه منوره قفل زده‌اند، اما همان «قفل» در بسته هم این رازها را در دل خود نگهداشته است و با خواندن شعری که بر روی آن قفل نوشته‌اند، می‌توان گوشه‌ای از این رازها را دریافت.
 
به تازگی یکی از مدیران کاروان‌های زائران ایرانی به نام آقای «محسن شهرابی» موفق شده بود که از پشت قفل در خانه حضرت زهرا تصویر بردار که این تصویر رازها پشت قفل در را نیز بازگو می‌کند. در پشت این قفل این مصرع «حاشاه أن یحرم الراجی مکارمه ... أو یرجع الجار منه غیر محترم» حک شده است. که ترجمه آن می‌شود «از او(پیامبراکرم) به دور است که محروم کند کسی را که به کرامات و بزرگواری‌های او امید بسته است.»
 
 
این نوشته و تصویر بسیاری را به تعجب واداشته است ، حتی در کتاب‌های تاریخی مطلبی در این خصوص به میان نیامده است و تنها در کتاب آقای رسول جعفریان نوشته شده بود که روی و پشت قفل در نوشته شده است«هو الحبیب الذی ترجی شفاعته لکل هولٍ من الأهوال مقتحم» «او (پیامبر اکرم)حبیب خدا است که شفاعت او مورد امید است برای هر هول و وحشتی که انسان به سختی در آن واقع شود.» اما اکنون مشخص شد که مطلب پشت این قفل با روی آن متفاوت است.
 
این تصویر که به تازگی به ثبت رسیده است برای نخستین بار از سوی پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری منتشر می‌شود تا در دهه فاطمه و ایام شهادت حضرت زهرای اطهر گوشه‌ای از رازهای نهفته در خانه آن حضرت را بیشتر بدانیم.
 

عکس منتشر نشده از بیت‎الزهرا (س) در مدینه

از چندین قرن قبل بر قفل در حضرت زهرا(سلام‌الله علیها)شعری به عربی نوشته شده که متن آن چنین است: «هو الحبیب الذی ترجی شفاعته لکل هولٍ من الأهوال مقتحم»، اما کسی نمی‌دانست که بر پشت این قفل در چه نوشته شده است؟امروز این رازها پنهان آشکار شده است.
 
 
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج، در کنار مرقد شریف پیامبر اکرم (ص) خانهٔ حضرت زهرا (ص) قرار دارد که در این خانه رازهای ناگفته فراوانی پنهان است. شیعیان با حضور در حرم نبوی به زیارت این خانه می‌روند تا در جوار بیت ام ابیها دعا و نماز خوانده و با درس های تاریخ صدر اسلام بیشتر آشنا شوند.
 
گرچه خانه حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) را در مدینه منوره قفل زده‌اند، اما همان «قفل» در بسته هم این رازها را در دل خود نگهداشته است و با خواندن شعری که بر روی آن قفل نوشته‌اند، می‌توان گوشه‌ای از این رازها را دریافت.
 
به تازگی یکی از مدیران کاروان‌های زائران ایرانی به نام آقای «محسن شهرابی» موفق شده بود که از پشت قفل در خانه حضرت زهرا تصویر بردار که این تصویر رازها پشت قفل در را نیز بازگو می‌کند. در پشت این قفل این مصرع «حاشاه أن یحرم الراجی مکارمه ... أو یرجع الجار منه غیر محترم» حک شده است. که ترجمه آن می‌شود «از او(پیامبراکرم) به دور است که محروم کند کسی را که به کرامات و بزرگواری‌های او امید بسته است.»
 
 
این نوشته و تصویر بسیاری را به تعجب واداشته است ، حتی در کتاب‌های تاریخی مطلبی در این خصوص به میان نیامده است و تنها در کتاب آقای رسول جعفریان نوشته شده بود که روی و پشت قفل در نوشته شده است«هو الحبیب الذی ترجی شفاعته لکل هولٍ من الأهوال مقتحم» «او (پیامبر اکرم)حبیب خدا است که شفاعت او مورد امید است برای هر هول و وحشتی که انسان به سختی در آن واقع شود.» اما اکنون مشخص شد که مطلب پشت این قفل با روی آن متفاوت است.
 
این تصویر که به تازگی به ثبت رسیده است برای نخستین بار از سوی پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری منتشر می‌شود تا در دهه فاطمه و ایام شهادت حضرت زهرای اطهر گوشه‌ای از رازهای نهفته در خانه آن حضرت را بیشتر بدانیم.
 

سامانه‌های موشکی اس۳۰۰ و باور۳۷۳ هیچ شباهتی به هم ندارند

سامانه‌های موشکی اس۳۰۰ و باور۳۷۳ هیچ شباهتی به هم ندارند

فرمانده  پدافند هوایی ارتش  ایران : اگر قرار بود آرکیو۱۷۰ از پهپاد‌های ما در تکنولوژی برتر باشد که اسیر نمی‌شد. اگر هم از آن استفاده‌ای شده، استفاده ابزاری بوده است که از گفتنش معذوریم. 

ادامه مطلب ...

پاسخ قاطع جهاد اسلامی به نقض آتش بس توسط رژیم صهیونیستی

      نمایش قدرت ایران در عمق اسرائیل
التماس نتانیاهو برای توقف موشک پرانی؛


جبهه مقاومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در یک جنگ برق آسا بار دیگر قدرتشان را در عمق خاک اسرائیل به نمایش گذاشتند. روز گذشته گردان های الاقصی شاخه نظامی جهاد اسلامی و نزدیک به ایران پس از جنایات اسرائیل و تعرض به نوار غزه در مدت زمان کمی با شلیک بیش از 130 فروند موشک به عمق اراضی اشغالی، نتانیاهو و ارتش اسرائیل را به زانو درآوردند.

مصاحبه داغ حسین قدیانی با یک لبوفروش‌

این مصاحبه خیلی برام جالب بود، گفتم شما هم بخونید بد نیست

 

ادامه مطلب ...

به به، اصن یه وضی!

یه خورده خبر خوندم، گفتم به به،اصن یه وضی! شما هم بخونین! تا آخرش که خسته شدم: جنتی وزیر محترم ارشاد گفته، اجرای اوامر رهبری سخته: رفع کامل دغدغه‌های فرهنگی رهبری کار پیچیده‌ای است!؟ لینک خبر

 چرا!؟ نمیدونم والا، کلید و کلید ساز و قفل از خودشونه، بدش میگن پیچیدس!؟؟؟؟؟؟؟ 

ادامه مطلب ...

گلایه امیر پوردستان از فیلم "چ"

 گلایه امیر پوردستان از فیلم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:اگر چه این فیلم با زحمات فراوان به هنرنمایی های بسیار خوب ساخته شده اما حق نیروی زمینی ، حق شهید فلاحی و حق شهید کشوری در این فیلم ادا نشده است چرا که یکی از دلایل اصلی سقوط نکردن پاوه حضور جدی شهید کشوری به شمار می رود. 

 

ادامه مطلب ...

پذیرایی توپه توپه همسران افسران جنگ نرم

دستتون درد نکنه، ناهار، تو ماشین پارک شده کنار جاده، رو زانو، پشت فرمون، خدا قوت، عجب دست پختی، عجب سلیقه‌ای، ممنون. یکی گفت: بر خلاف  اقتصاد مقاومتیه!؟ گفتم: یه پیش دستی برنج، چندتا دونه ماهی و سیب زمینی و هویج و یک چهارم لیمو! مخالف اقتصاد مقاومتی؟ یا دوازده میلیارد تومان حق مأموریت نرفته و ۵۰۰میلیون تومان هزینه غذای  آقای مدیر... !؟