شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

معرفی کتاب

چرا مردم از آمریکا متنفر هستند کتاب «چرا مردم از آمریکا متنفر هستند» نوشته ضیاء‌الدین سردار و مریل وین دیویس توسط انتشارات امیرکبیر منتشر شد. در این کتاب به خوبی رابطه میان توسعه فرهنگ آمریکایی و ابزارهای تجاری، اقتصادی، فرهنگی، هنری و نظامی تبیین می‌شود. نویسندگان از مک دونالد گرفته تا فیلم‌های وسترن را به عنوان شاهد مثال بررسی می‌کنند تا وجوه مختلف قضیه شکافته شود. در پایان آن‌ها چهار دلیل کلی را در تقسیم‌بندی‌های جهان شناختی، هستی شناسی، اقتصادی و معرفت شناختی به عنوان دلایل اصلی این نفرت عمومی از آمریکا ذکر می‌کنند.

اسرائیل غده سرطانی

فرزندی به پدر خویش گفت: پدر چرا بخشی  از درآمدت را صرف معالجه و نابودی سرطانت می کنی؟ این پول حق ما هم هست؟! پدر سکوت کرد و دیگر برای درمان سرطانش هزینه نکرد و پس از دو ماه درگذشت! اما پس از مرگ پدر، دیگر نه تنها درآمدی وجود نداشت بلکه خانواده ای نیز در کار نبود.
حالا شما چندان به خطا نرفته اید اگر بجای پدر، مسئولین نظام اسلامی؛ بجای فرزند، برخی معترضین و منتقدین؛ و بجای سرطان، اسرائیل؛ و بجای خانواده، واژه ایران را قرار دهید.

آیا گمانتان این است که باید با غده ای سرطانی سازش کرد؟؟



ویروس گاوس را بشناسید

یک ویروس جدید و البته ترسناک بار دیگر کامپیوترهای خاورمیانه را تهدید کرده است.  

این بد افزار که گاوس نامیده می شود، بدین منظور طراحی شده است تا بیشترین اطلاعات ممکن از کامپیوترهای آسیب دیده را دزدی کند. 

آیا همه باید نگران این ویروس باشیم؟ احتمالا نه، اما داشتن اطلاعات دقیق در باره آن هم خالی از فایده نیست.

ادامه مطلب ...

شناسایی بدترین ویروس آندرویدی جهان با ۵۰۰ هزار آلودگی

 ویروس موسوم به اس ام اس زومبی(SMSZombie) تا کنون 500 هزار تلفن و تبلت مجهز به سیستم عامل آندروید را آلوده کرده است.

به گفته کارشناسان در تراست.گو این ویروس از 8 آگوست در چین فعال شده و تا کنون 500 هزار آلودگی با این بدافزار گزارش شده که اغلب آنها کاربران چینی هستند.

این ویروس روی سیستم پرداخت الکترونیکی شرکت مخابراتی چاینا موبایل وارد شده و از حساب قربانی به حساب حمله کننده پول پرداخت کرده و سرویس هایی را از حساب قربانی می خرد.

برای اولین بار ویروس از طریق اپلیکیشن شرکت Gfan - شرکتی که بعنوان واسط با چاینا موبایل کار کرده– روی اینترنت و شبکه های چینی گسترده شده است. گفتنی است علی رغم ازدیاد ویروس از طریق اپلیکیشن مذکور، این برنامه قابل نصب روی آندروید همچنان قابل دانلود است.

 

ادامه مطلب ...

عیـــــد سعیــــد فطـــــر مبارکــــــ

عیــــــــد فطــــــــــر آمـــــــــد و مــــــاه رمضـــــــان گشـــت تمـــــــام

بــــــــر شمــــــــــا همسفــــــــران سفــــــــــر روزه سلام

روزه هاتـــان همـــه در پیـــش خـــداوند قبــــول

روزگـــار خوشتــان مظهــــر توفیـــــق مــــــــدام

عـــــزت و همتتـــــــان شاهــــــد تاییــــــــد و ظفـــــــــــر

عیـــــــــدتــــــان خـــــــرم و شیرینیتــــان بـــــاد بــــــــه کــــــــــــام

سه واژه در دیدگاه دشمنان

اکنون دشمنان ما از سه واژه انتظار امام زمان (عج)، امام حسین(ع) و ولی فقیه بسیار می ترسند و هراسان و هول زده هستند.و سعی و تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم نسبت به این سه واژه مهم به کار گرفته اند. 

دوستان عزیز حالا ما باید در مقابل دشمنان چیکار کنیم تا آنان را از رسیدن به هدفشون ناامید نماییم؟ خوشحال می شم نظرتون رو بدونم .

پرتویی از انوار هدایت

حضرت ولی عصر عج فرمودند: 

 اگر خواستار رشد و کمال معنوی باشی هدایت می شوی  و اگر طلب کنی می یابی.(بحار ج۵۱ص۳۳۹)  

در تلاطم زمان، بر دل سیاه خویش،با مرکب سیاه می نویسمت. السلام علیک یا ابا صالح المهدی (عج) .


 

وداع با ماه مبارک رمضان

 الهی در این روز فطر که برای مومنین عید و شادی و روز گردهمایی مسلمانان است از تمام گناهانی که مرتکب شدیم یا زشتی هایی که انجام دادیم یا فکر نادرستی که در دلمان نهان کردیم توبه می کنیم توبه ی کسی که در دل خیال بازگشت به گناه ندارد و بعد از آن به خطا کاری بر نگردد توبه ای بی بازگشت که از شک و تردید دور است آن را از ما بپذیر و از ما راضی شو و ما را بر آن استوار گردان.  

فراز 31 دعای امام سجاد در وداع با ماه مبارک رمضان(صحیفه سجادیه)

سخنان کوبنده سید حسن نصرالله در روز قدس

اگر ایران ضعیف بود اسرائیل تردیدی نداشت و از مدت‌ها قبل تاسیسات هسته‌ای ایران را بمباران کرده بود ...همه ما می‌دانیم که اگر ایران از سوی اسرائیل هدف قرار گیرد، پاسخ ایران کوبنده و تکان‌دهنده خواهد بود و اسرائیل فرصت طلایی را به ایران که از 32 سال قبل آرزوی آن را دارد، اعطا خواهد کرد.
اما آنچه که در لبنان تازگی دارد این است که من نمی‌گویم ما اسرائیل را ویران خواهیم کرد بلکه می‌توانم بگویم که ما می‌توانیم زندگی میلیون‌ها صهیونیست در فلسطین را به جهنم واقعی تبدیل کنیم و چهره اسرائیل را تغییر دهیم.


ادامه مطلب ...

شب خوش،دیدار ما فردا

شب خوش، دیدار ما فردا ،  

                       فردا قطره قطره می آئیم تا دریایی خروشان شویم  

                                                               شاید این جمعه بیاید ، شاید ...

غروب جمعه

دل آسمان خون می شود اما نه به سبب دوری و فراق شما ...

دل آسمان تنگ است اما نه به خاطر غیبت و نبود شما...

من میدانم علت خون شدن دل آسمان چیست...

دل آسمان جمعه ها به سبب خون شدن دل شما خونین می شود.همان وقتی که پرونده اعمالمان را خدمتتان می آورند... یک یک پرونده ها را باز می کنید پرونده ها پر است و سنگین...

آقا  جان پرونده من که به دستت رسید گناهانم را نادیده بگیر و برای هدایتم دعا کن...

عمر شریف امام زمان (عج)

آیا می دایند از عمر شریف امام زمان (عج) تا کنون 1177سال شمسی می گذرد  ما برای بر پایی ظهور ایشان چه کرده ایم ؟

هویت چهل تکه ی اسرائیل

صالحی، سید عباس - رژیم سیاسی که در منطقه ی قدس شریف تاسیس شد و نام «اسرائیل» را بر خود نهاد؛ از منظر «هویت» و «مشروعیت» با چالش هایی اساسی رو به روست، این پرسش ها، تنها از منظری تاریخی نیست که چگونه این رژیم شکل یافت، بلکه از دریچه ای عینی هم با معضلات هویتی رو به روست.به برخی از این نکات اشاره می شود:  

 

برچسب ها:  

رژیم، رژیم صهیونیستی،اسرائیل،فلسطین،یهود،یهودیان،مهاجر،سیاسی،هویت،هلاخا

ادامه مطلب ...

تو دهنی به عربده کش

گاهی اوقات باید دهان کسی را که فریاد جنگ سر می‌دهد و عربده می‌کشد را با تو دهنی‌ای پر خون کرد. چرا که اگر این کار انجام نشود، ممکن است بعد از عربده کشی، دست به اسلحه ببرد و قصد حرکتی را داشته باشد و چه بهتر که با حمله‌ای پیش دستانه، جلوی این کار گرفته شود. در مورد اسرائیل هم، از چندی قبل، هنگامی که تهدیدهای اسراییل در مورد حمله به ایران، تبدیل به عادت روزمره سران این رژیم شد و کم کم این باور در ایشان پیش آمد که چنین کاری امکان پذیر است 

برچسب ها:حمله،رژیم صهیونیستی،عربده،حمله به ایران،اسرائیل،تهدید،سران


رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است


اعتراف سفیر انگلیس؛
هر کس در دنیا که نگران جایگاه اسرائیل است باید دریابد جایگاه این رژیم روز به روز در حال ضعیف شدن است و لحظه به لحظه از تایید آن نزد جهانیان کاسته می شود.
جناب سفیر : محو شدن رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار را امام سه دهه قبل اعلام نموده بود که این امر حتمی است. از وضعیت حکومتت که  این نطفه گندیده را در کشور فلسطین انداخته استُ چه ارزیابی در حال وآتی خواهی داشت


حملات متقابل سایبری

حجت‌الاسلام و المسلمین "حیدر مصلحی" در خصوص حملات سایبری صورت گرفته علیه تأسیسات هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: «با همه حملات سایبری جدید، مقابله و نقشه‌های دشمنان در این زمینه، نقش بر آب شده است.»


مصلحی خاطرنشان کرد: «در مقابل هر حمله سایبری، حملات متقابل سایبری را در دستور کار داریم.»
 
 
آقای وزیر همچون گذاشته  به خال زدید به تعبیری  دشمنان ملت ایران سگ مسلک اند اگر انفعالی یا حالت توقف پیشه سازیم به ما حمله ور میشوند  چنانچه  حملات متقابل ساز کنید ذلیلانه فرار میکنند


نسل چهارم دقیق‌ترین موشک ایرانی با موفقیت آزمایش شد

با استفاده از روش‌های هدایتی نوین، سیستم نقطه‌زنی بر روی موشک نصب و توانایی آن در اصابت به هدف، بدون انحراف اثبات شده و ایران جزء معدود کشورهای تولیدکننده این نوع از موشک در سطح دنیا قرار گرفت.
 


ادامه مطلب ...