شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

اگر دنبال معافیت سربازی هستید این خبر را بخوانید

دوران مقدس سربازی همچون دوران خوابگاهی دانشجویان، به عنوان یکی از خاطره انگیزترین لحظات زندگی هر مرد جوانی می تواند باشد؛اما ممکن است کسانی هم باشند که به هر دلیل به دنبال معافیت سربازی هستند.

ادامه مطلب ...

نحوه برخورد رهبر انقلاب با دختر و پسر جوان در کوه

آقا ابتدا درباره ورزش و مزایای آن با آنها صحبت کرد و بعد فرمود : بد نیست صیغه محرمیتی هم در میان شما برقرار شود و شما با هم ازدواج کنید.

ادامه مطلب ...

انعکاسی از واقعیات در افکار سنجی اخیر گالوپ

انتشار جدیدترین گزارش یکی از مهمترین موسسات افکار سنجی آمریکا نشان می دهد که سیاست خارجی واشنگتن در زمینه جلوگیری از استیفای حقوق هسته ای جمهوری اسلامی ایران با شکست مواجه شده است. سامان دادن انواع نظرسنجی از طریق بررسی و آزمون شاخص های افکار عمومی، یکی از ابزارهایی است که در طول دهه های اخیر با هدف…

ادامه مطلب ...

اهداف آمریکا از مطرح کردن بحث مذاکره مستقیم با ایران

سخن گفتن از آینده روابط ایران و آمریکا به‌خصوص در این زمان که بازار گمانه‌زنی‌ها، سناریو نویسی‌ها و شایعات داغ است، کار آسانی نیست. تحلیل‌ها در خصوص روابط مستقیم ایران و آمریکا زمانی مطرح شد و گسترش یافت که روزنامه نیویورک‌تایمز مدعی شد ایران و آمریکا توافق کرده‌اند بعد

از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مذاکرات مستقیمی درباره موضوع هسته‌ای ایران داشته باشند

مذاکره ایران و آمریکا

ادامه مطلب ...

طرح مذاکره با ایران، فریب یا واقعیت؟

مساله ای که دائما به اذهان متبادر می شود، این است که به هیچ وجه مشخص نیست که جو بایدن، معاون رئیس جمهوری امریکا بر چه اساس اعلام آمادگی کرد که واشنگتن آماده مذاکره با ایران بر سر پرونده هسته ای اش است و بعد هم گفت: "توپ در زمین تهران است".

ادامه مطلب ...

جدال اف14 ایرانی با ناو آمریکایی بر سر خلبان عراقی

متن زیر خاطره ایست منتشر نشده از زبان امیر خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده فعلی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از یکی از عملیات‌های خود در آخرین روزهای جنگ تحمیلی.

در این خاطره به موضوع رویارویی جنگنده های اف 14 ایرانی با هواپیماهای متجاوز عراقی پرداخته شده که این نبرد در مقابل چشمان یگان‌های شناور آمریکایی در خلیج فارس صورت گرفت و هواپیماهای ایرانی طی آن موفق به دفع یکی از آخرین تجاوزهای هوایی رژیم بعث به آسمان کشورمان می شوند.
***
 
 

ادامه مطلب ...

شاهکار «اشباح» در چهارمین روز جنگ

 آنچه در زیر می خوانید، مروریست بر یکی از عملیات های مهم و ناشناخته نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در چهارمین روز از جنگ تحمیلی که طی آن 14 فروند جنگنده فانتوم * موفق شدند دو پایگاه مهم ارتش بعث را در عمق خاک عراق منهدم کنند.
 
***

سوم مهر 1359 است. چهار روز از شروع جنگ تحمیلی می گذرد. عقابان نیروی هوایی ارتش در پایگاه های اول و سوم شکاری آماده ماموریتی مهم می شوند. هدف آنها انهدام دو پایگاه مهم هوایی دشمن در عمق خاک عراق بود.
پایگاه یکم شکاری (مهرآباد) مامور بمباران پایگاه هوایی تموز شده بود و پایگاه سوم شکاری مامور بمباران پایگاه هوایی التقدم.
هر دو پایگاه نزدیک به هم قرار داشتند. پایگاه تموز در نزدیکی پایگاه حبانیه و پایگاه التقدم در فاصله حدود 74 کیلومتری غرب بغداد قرار داشت.
پرواز در اولین ساعات صبح انجام می شد و زمان بندی به شکلی بود که 10 دقیقه بعد از بمباران پایگاه تموز توسط فانتوم های پایگاه یکم شکاری، پایگاه التقدم توسط فانتوم های پایگاه سوم شکاری هدف قرار گیرد.

ادامه مطلب ...

خشم BBC از نتایج نظر‌سنجی موسسه آمریکایی


انتشار نتایج نظر سنجی موسسه آمریکایی گالوپ در حمایت مردمی از حق قانونی استفاده از انرژی هسته ای با تمام فشار تحریم‌ها BBC و مزدوران صهیونیسم را خشمگین کرده. مدیر سابق شبکه لس آنجلسی در اعتراض به وطنفروشی عده ای در وبلاگش نوشت"اصحاب ایرانی بی بی سی بر همان مسیری رفتند که پیش تر اصحاب مسعود رجوی رفتند و آن پیوستن به اجنبی در جنگ علیه ملت خود است"

ادامه مطلب ...

"حمله‌های زنبوری" "شیاطین تندروی ایران"، ناوگان دریایی آمریکا را


باشگاه خبرنگاران از قدرت "نیروی دریایی" ایران گزارش می‌دهد:
به نظر می‌رسد ایران گزینه نظامی خطرناک و نوینی در اختیار دارد که آماده نابودی ناوهای آمریکایی در خلیج فارس است.

ادامه مطلب ...

رژیم صهیونیستی در بن بست راهبردی

منابع خبری خارجی اخیرا از اظهارات شش نفر از مقامات پیشین سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) گزارش داده اند مبنی بر این که این افراد به طور مشترک با بیانات کم سابقه ای نسبت به آینده رژیم صهیونیستی اظهار نگرانی کرده اند. محور مباحث این مسئولین سابق امنیتی در مورد رژیم صهیونیستی این است که این رژیم فاقد راهبردهای اساسی و بلند مدت برای آینده است و ودر واقع، این رژیم با تسلط حاکمیت جریان تندرو و افراطی و بدون تعدیل مواضعش در مورد منطقه و فلسطین مسیر بن بست را طی می کند.
رژیم صهیونیستی


ادامه مطلب ...

حمله سایبری را ما شروع کردیم اما حالا ایران حرف اول را می زند

موسسه مطالعات امنیت ملی وابسته به دانشگاه تل آویو در پژوهشی که به جنگ های الکترونیکی و سایبری اختصاص دارد خاطرنشان می کند: بخش سایبری وزارت دفاع آمریکا قصد دارد تغییرات کلی ای در جنگ سایبری اعمال کند. به ویژه اطلاعاتی که از سوی برخی منابع رسمی و علنی مخابره شده نشان می دهد آمریکا نزدیک به 90درصد بودجه الکترونیکی خود را صرف دفاع از خود می کند در حالی که تنها 10درصد از این بودجه را به حملات الکترونیکی اختصاص داده است. مسأله ای که باعث تضعیف نیروی هجومی آمریکا شده است.

ادامه مطلب ...

تاریخ رونمایی از جدیدترین پهپاد ایران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تشریح دستاوردهای کشورمان در زمینه تولید پهپاد، از رونمایی جدیدترین پهپاد ایرانی در خرداد سال آینده (1392) خبر داد و گفت که این پهپاد رزمی است.

به گزارش نامه به نقل از ایسنا: سردار احمد وحیدی شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی در آستانه 22 بهمن و آخرین روز از دهه فجر، با بیان اینکه "ما جز موفق‌ترین کشورها در زمینه پهپاد هستیم"، گفت: سوم خرداد سال 92 جدیدترین پهپاد رونمایی می‌شود. این پهپاد از نوع رزمی و برای نبردهای هوا به هوا است؛ البته ما پنج مدل پهپاد جدید نیز در دستور کار داریم.

جشن 34 سالگی انقلاب اسلامی به روایت تصویر


مردم سراسر کشور با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمان های امام خمینی(ره) بیعت کردند.

ادامه مطلب ...

ای غایب از نظر ...



ای غایب از نظـــر به خدا می ســــــــپارمت  |  جانم به سوختی و به دل دوست دارمت

تا دامـــــــن کفن نکشـــــم زیر پــــای خـاک  |  بــــاور مکــن که دســــت ز دامن بدارمت

محــــراب ابــــــــرویت بنما تا سحـــرگهـــی  | دســـت دعـــــا برآرم و در گردن آرمـــــت

گر بایدم شدن ســــــــــوی هــــاروت بابلی  |  صـــد گونه جــــــادویی بکنم تا بیارمــــت

خواهم که پیش میرمــــت ای بی وفا طبیب  |  بیمــــــــــار بازپپــــــرس که در انتظارمت

صد جوــــــی آب بســــــته ام از دیده برکنار  |  بربوی تخـــــم مهــــر که در دل بکارمـــت

خونم بریخت واز غم عشـــــــقم خلاص داد  |  منـــــت پذیر غمزه خنجـــــــــــر گذارمـت

می گویـم و مرادم از این سیـــــل اشـــکبار  |  تخــــــم محــــبت است که در دل بکارمت

بارم ده از کرم سـوی خود تا به ســـــــوز دل  |  در پای دم به دم گــــــــــهر از دیده بارمت

حافظ شراب و شاهد و رندی نه وضع توست  |  فی الجمله می کنی و فرو می گذارمت

فرهنگ زندگی ایرانی

لباس‌های اصیل زن‌های ایرانی را بشناسیم+عکس




تن‌پوش زنان ایران زمین از دیرباز تن‌پوشی فاخر و اصیل به حساب می‌آمد. لباس‌هایی با طرح‌ها و رنگ‌هایی شاد و در خور زن ایرانی. فرقی نمی‌کرد زن ایرانی در چه عصری و در کدام سلسله زندگی کند. این زن از هر قوم و قبیله و در هر عصر و زمانی که بود لباسی در شان خود برای پوشش انتخاب می‌کرد. این گزارش بخشی از این لباس‌ها را به شما معرفی می‌کند.

ادامه مطلب ...

پرواز جنگنده‌های سوریه بر فراز اسراییل

به نقل از سایت خبری دام پرس، جنگنده‌های سوری با پرواز در ارتفاع پائین در حیفا و تل آویو اعلامیه‌‌هایی بر فراز این دو شهر پخش کردند.

این سایت خبری اعلام کرد که کانال 10 اسرائیل این خبر را منتشر کرده و مدعی شده که روی این برگه‌ها نوشته شده؛ «ما هر وقت که بخواهیم می‌توانیم پاسخ دهیم ولی خودمان زمان و مکان را انتخاب می‌کنیم، با درود کرکس های سوری»

پدافند هوایی رژیم صهیونیستی نتوانستند این هواپیما‌ها را سرنگون کنند چراکه شبیه به جنگند‌های اسرائیلی بودند.

این اقدام پاسخی به حمله هفته گذشته جنگنده‌های اسرائیلی به یک مرکز تحقیقات نظامی سوریه در حومه دمشق بوده است.

سند محرمانه / پیشگویی تاریخی یک ژنرال

در میان صدها هزار برگ اسناد به جامانده از سازمانِ جهنمی «ساواک» یک برگ گزارش استثنایی دیده می شود که هیچ شرح و توضیحی برای آن به دستمان نرسید. شش سال و دو ماه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و درست در روزهای اوج اقتدار «محمدرضا پهلوی»، که نخبه گان و سیاستمدارانِ مطرح جهان و حتی ایران، در دورترین افق های ذهن خود نیز ، کمتر به احتمال سقوط قریب الوقوع نظام سلطنتی در ایران فکر می کردند، یک تیمسار، پیش بینی بسیار جالبی درباره ی آینده ی خاندان جلیل سلطنت!! و ایران کرده است:
رد و نشانی از این افسر که امروز احتمالا نباید در قید حیات باشد به دست نیاوردیم. کسانی که نشانی از او دارند، مشرق را هم بی خبر نگذارند:

[متن سند]
به: 312
تاریخ : 9/9/51
از: 20 ه‍
شماره: 16574/20 ه‍
منبع: 2037
منشاء: یکی از دوستان منبع
تاریخ وقوع:2/9/51تاریخ رسیدن خبر به منبع: 2/9/51
تاریخ رسیدن خبر به رهبر عملیات محل:4/9/51
موضوع: اظهارات سعید یک‌رنگیان دیپلمه وظیفه
نامبرده بالا بعدازظهر روز 3/9/51 ضمن بحث در اطراف مرگ غلامرضا تختی اظهار داشته است یکی از اقوام ما به نام سرتیپ یک رنگیان به پدرم گفته است محمدرضا شاه آخرین پادشاه سلسله پهلوی است زیرا بعد از او حکومت به دست اسلامی‌ها (متعصبین مذهبی) خواهد افتاد و ولیعهد، دیگر حکومت نخواهد کرد.
نظریه شنبه: نظری ندارد.
نظریه یکشنبه: هرگونه اقدام مستقیم موجب شناسایی منبع خواهد شد.آمال
نظریه سه‌شنبه: نظریه یکشنبه مورد تأیید است. سپاهی
نظریه چهارشنبه: نظریه یکشنبه مورد تأیید است.دانشور

[تصویر اصل سند]
 

جنگ دیروز و جنگ امروز

امروز جنگ ما جنگ نامردیست !

دیروز جنگ بود، امروز هم جنگ پیش رو داریم!

دیروز شهید دادیم ، امروز کشته  ‌‌>نادم>مردد>منفعل و...خواهیم داد!

دیروز سلاح تیر و ترکش و آرپی جی بود، امروز ماهواره و اینترنت،فحشا و بی بند و باریست!

دیروز گلوله از جنس سرب  وامروز از جنس پیام

دیروز ، دیروز بود ، امروز ، امروز است ....!

--یاران-

-فـ ـ ـرزنــ ـد  زمـ ـ ـانـ  خــ ـو یـ ـــشـ ــ تـ ــ ـن   باشـ ـیـ ـ ـد


دروغ بی‌بی‌سی (2)؛



همانطور که در قسمت اول بیان کردیم، گزارش مستند پنجاه دروغ بی بی سی، مشتی بر خروار دروغ هایی انداخته که هر روز از شبکه سلطنتی بی بی سی برای مخاطبینی به نمایش گذاشته می شود که گمان می کنند «بی بی سی گاهی دروغ می گوید». مشتی که تنها گویای تنوع و فراوانی این دروغ هاست. قسمت اول این گزارش قبلا منتشر شد و آنچه در پی می آید، قسمت دوم آن است:


23. روایت دروغ بی بی سی از دفاع مقدس


بی‌بی‌سی فارسی در روایتی جعلی از دفاع مقدس مدعی آن شد که: اکثر شهدای ایرانی به خاطر حس وطن‌پرستی شهید شدند! خیلی‌ها به خاطر حس کنجکاوی به جبهه ‌رفتند. عده‌ای هم برای فرار از مدرسه، بعضی‌ها هم از سر بیکاری و برای تنوع در زندگی، بعضی‌ها هم به خاطر جوگیری، بعضی‌ها هم برای رسیدن به پست و مقام و دانشگاه و شغل و پول و… البته این وسط یک چند نفری هم با آگاهی و شناخت کامل و در راه خدا و اسلام و قرآن و امام به جبهه رفته بودند که لابد اکثریت نبودند!


این در حالی است که توصیفات رهبر کبیر انقلاب، مقام معظم رهبری، وصیت نامه شهدا و خاطرات و مستندات به یادگار مانده از دفاع مقدس به خوبی نشان می دهد که بر خلاف ادعای بی بی سی فارسی، تمام اقشار حاضر در جبهه های نبرد علیه کفر اعم از پیر و جوان، دانشجو و دانش آموز، کارمند و کارگر تنها با هدف دفاع از اسلام و کشور اسلامی جان بر کف به جبهه های نبرد حق علیه کفر رفتند.

ادامه مطلب ...