شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

سوابق و افتخارات گذشته نجاتبخش نیست

سوابق و افتخارات گذشته نجاتبخش نیست  و آنچه  انسان را بیمه می کند بصیرت آنلاین است که جز با پرهیز از لقمه حرام و ولایت پذیری بدست نمی آید.

افسران - سوابق و افتخارات گذشته نجاتبخش نیست

مردان جنگ

;ﺷﻴﺦ ﺟﺎﺑﺮ" ، ﺍﻣﻴﺮ ﻛﻮﻳﺖ ﺩﺭ ﺧﺎﻃﺮﺍﺗﺶ می نویسد :
زمانی ﻛﻪ ﺟﻨﮓ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻭ ﻋﺮﺍﻕ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﺪ، ﺑﺮﺍی ﺗﺠﻠﻴﻞ ﺍﺯ ﻣﻘﺎﻭﻣﺖﺻﺪّﺍﻡ ﺑﻪ ﻋﺮﺍﻕ ﺭﻓﺘﻴﻢ ؛
ﻣﻮﻗﻊ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺻﺪّﺍﻡ ﺷﺨﺼﺎً ﭘﺸﺖ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺍﺗﻮﻣﺒﻴﻞ ﺑﻨﺰ ﺗﺸﺮﻳﻔﺎﺕ ﻧﺸﺴﺖ ﻛﻪ ﻣﺮﺍ ﺗﺎ ﻓﺮﻭﺩﮔﺎﻩ ﺑﻐﺪﺍﺩ برساند ؛
ﺻﺪّﺍﻡ ﺣﺴﻴﻦ ﺩﺭ حالی ﻛﻪ ﺳﻴﮕﺎﺭ ﺑﺮﮒ کوبایی ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺷﺖ ؛
ﻣﺘﻜﺒّﺮﺍﻧﻪ ﻛﻨﺎﺭﻡ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ،
ﺑﻪ ﺍﻭ ﮔﻔﺘﻢ :
ان شاء اﻟﻠﻪ ﺳﻔﺮی ﺑﻪ ﻛﻮﻳﺖ ﺑﻴﺎﻳﻴﺪ ﻣﻨﺘﻈﺮﺗﺎﻥ ﻫﺴﺘﻴﻢ ،
ﺻﺪّﺍﻡ ﺑﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﻟﺤﻦ ﻣﺘﻜﺒّﺮﺍﻧﻪ ﮔﻔﺖ : ﻛﻮﻳﺖ ﺧﺎﻧﻪ ﻣﺎﺳﺖ ﺣﺘﻤﺎً می آﻳﻴﻢ...
ﻭ ﻣﻦ ﺳﺎل ۱۹۹۰ زمانی ﻛﻪ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻓﺮﺍﺭ ﺑﻪ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻧﻴﺮﻭﻫﺎی نظامی بعثی ﺑﻮﺩﻡ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺷﺪﻡ...
ﺩﺭ ﺟﻨﮓ ﻋﺮﺍﻕ ﺑﺎ ﻛﻮﻳﺖ ﺻﺪّﺍﻡ ﺩﺭ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭﺍﻥ ﻛﻪ ﭼﺮﺍ ﺩﻳﮕﺮ ﻟﺒﺎﺱ نظامی نمی پوشید؟
ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ : ﺩﺭ ﻛﻮﻳﺖ ﻣﺮﺩی ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺧﻮﺩ نمی بینیم،
ﺍﮔﺮ ﺩﺭ ﺟﻨﮓ ﺑﺎ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻟﺒﺎﺱ ﻧﻈﺎمی می پوﺷﻴﺪﻡ ﺑﻪ ﺍﻳﻦ ﺧﺎﻃﺮ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ایرانی ها ﻣﺮﺩ ﺟﻨﮓ ﻫﺴﺘﻨﺪ...
صدّام ﺩﺭ ﻫﺸﺖ ﺳﺎﻝ ﺟﻨﮓ ﺑﺎ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﺎ ﻟﺒﺎس نظامی بود
هدیه به روح همه سلحشوران عرصه ایثار مخصوصا ارتشیان همیشه قهرمان


اهمیت حضور مردم و تبلیغ چهره‌های شاخص در پیاده روی اربیعین در عراق چیست؟

این حرکت عظیم و پرشور اربعین شهادت امام حسین علیه‌السلام و یاران ایشان بازتاب خوبی در شبکه‌های اجتماعی داشته است. از روزهای گذشته  تصاویری از حضور فعالان فرهنگی ـ سیاسی کشور هم در میان نصاویر منتشر شده به نمایش گذاشته شده که می‌توان به حضور محسنی اژه ای، دکتر قالیباف، حجت الاسلام احمد سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد. 

به نظر شما اهمیت حضور مردم و تبلیغ چهره‌های شاخص در پیاده روی اربیعین در عراق چیست؟ 

آیا از حرکت عظیم امت شیعی و حضور مسؤلین ایرانی در میان ناامنی و کشتار داعشیان، نظام سلطه پیامی را دریافت می کند؟

آگاهی هدیه دهیم!

دوست عزیز !
لطفا این پست را به اشتراک بگذاریم
شاید یکنفر و فقط یکنفر با خواندن این اسیر آن نشود...

آگاهی هدیه دهیم!

برای پدری که بنزین را ریخت روی دخترش و او را چسباند به بخاری تا زنده زنده بسوزد ، دیر است خواندن این پست

برای پسری که سر پدرش را با کارد کند آشپزخانه برید هم دیر است ، برای شوهری که همسرش را با بالش خفه کرد و . . . .

برای خیلی از آنها که روی تخت بیمارستان خوابیده‌اند و مغزشان پوسیده دیر است یا آنها که پرستارها دستهایشان را با دستبند به میله‌های تخت بسته‌اند تا خودشان یا دیگران را نکشند ، دیر است یا آنها که ساکنان کم سن و سال قبرستانها شده‌ اند و زیر خاک خوابیده‌اند .

برای خیلی دیر است این یادداشت ؛ گرچه روز گاری که دیر نبود هم نوشتیم و گفتیم و آنها نخواندند و نشنیدند ، اما برای خیلی ها هم هنوز دیر نشده است . خیلی ها هنوز این راه را شروع نکرده‌اند ، خیلی ها هم در ابتدای راهند و آنقدر جلو نرفته‌اند که نتوانند برگردند .

شکارهای شیشه را میگویم ؛ همانها که براساس پژوهشها ، دو سال پس از آغاز مصرف شیشه ، از هر 10 نفرشان ، هشت نفر حتما میمیرند ؛ همانها که گفته میشود پس از شش ماه مصرف شیشه ، آسیبهای جبران‌ ناپذیری به مغزشان میرسد و سبب ساز جنون و مرگشان میشود.

آنها نمیدانند یا باور نمیکنند که مافیای مواد مخدر از سالها پیش آنها را نشان کرده و درباره‌ شان مطالعه کرده است و به همین خاطر چوب حراج به شیشه زده است و آن را از کیلویی هشتاد میلیون تومان در اوایل دهه 80 به کیلویی دو میلیون تومان در ماههای اخیر رسانیده است و برای تبلیغات دروغ درباره‌اش ، مثل ریگ پول خرج میکند .

همان تبلیغاتی که به ورزشکارها قول کاهش وزن سریع و انرژی بیحد داده‌اند ،
به جوانهایی که اهل ورزش نبوده‌اند قول افزایش میل جنسی و شادی که همیشه در حسرتش بوده‌اند
و به زنها و دختران جوان قول مانکن شدن را .

همان تبلیغاتی که روزگاری در خلأ اطلاع‌ رسانی و اعلام‌خطر ، به باشگاههای ورزشی و آرایشگاه‌ ها هم رسید و در گوش مشتریهای آینده شیشه دروغ گفتند که این ماده اعتیادآور نیست و میتواند جای مخدرهای خطرناک دیگر را بگیرد ؛ همان تبلیغاتی که به مشتریهایشان چشم بند زدند تا جان کندن مصرف‌ کنندگان کهنه کار شیشه را نبینند .

سالهاست درباره شیشه هشدار میدهیم ، که جنون و بدبینی می آورد و به همین دلیل معتادانش ، خبرسازهای صفحات حوادث روزنامه‌ ها میشوند ، هنوز روش درمانی معینی برای درمانش وجود ندارد...

اما . . . .

شیشه بیداد می‌کند ، شکارهایش را دیوانه می‌کند ، رنج میدهد و میکشد .
ما هشدار میدهیم ،
میگوییم ،
مینویسیم ،
فریاد میزنیم ،
برخی میشنوند و خیلی ها هم نمیشنوند ، اما میدانید نکته غم‌انگیز کجاست ؟ خیلی از آنهایی که شکارهای بالقوه شیشه محسوب می‌شوند ، شاید هنوز این صدای به گوششان نرسیده باشد و هشدارهایمان را نمی بینند و بی خبر میمانند و به همین خاطر است که میگوییم حالا دیگر به جایی رسیده‌ایم که باید هشدارهای مربوط به شیشه را از صفحات روزنامه‌ها و خبرگزاریها بیرون بکشیم و به اندازه خیلی از اخبار زرد که هر روز و هر ساعت از دهانها به گوشها و از گوشها به دهانها میرسند ، تکرارشان کنیم.

فکرش را بکنید اگر هر کدام از شما که این پست را میخواند به یک نفر که گمان میکنید در خطر اعتیاد به شیشه است خطر را گوشزد کنید ، امروز هزاران هزار هشدار رد و بدل میشود ؛ هزاران هزار هشداری که شاید یکی شان ، زندگی جوانی را عوض کند .

دوست عزیز !
بعنوان یک انسان این پست را به کسی که دوستش داری شیر کن
شاید یکنفر و فقط یکنفر با خواندن این اسیر آن نشود

آگاهی هدیه دهیم !

برخی مردمان امام گذشته را عاشقند،نه امام حاضر را !

زمانه عجیبی است !
برخی مردمان امام گذشته را عاشقند،نه امام حاضر را !
میدانی چرا ؟!
امام گذشته را هرگونه که بخواهند تفسیر میکنند،
اما امام حاضر را باید فرمان ببرند.
و کوفیان عاشورا را اینگونه رقم زدند...

آیا میخواهید راز عمر مفید جنتی را بدانید؟؟؟


جنتی نمازش را به وقت میخواند
شب ها زودتر میخوابد و صبح ها زودتر بیدار میشود
جنتی دروغ نمیگوید
جنتی غیبت نمیکند
جنتی سیگار نمیکشد
جنتی پرخوری نمیکند
جنتی غذای ناسالم نمیخورد
جنتی فیلم های مبتذل نگاه نمیکند
جنتی اهنگ های مبتذل گوش نمیدهد
جنتی قرآن میخواند
آره همش که قرار نیست از شیعه علی بد بگوییم
حال خودتان قضاوت کنید
که باید به زندگی خود بخندیم یا به زندگی یک شیعه علی!!!!!!!!

سومین همایش سلسله عملیات غرب خوزستان + تصاویر

امیر موسوی در همایش سلسله عملیات غرب خوزستان:

ادعای ناکامی کشور در سال اول جنگ باطل است.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ عملیات مختلف در سال اول جنگ انجام شد گفت: اینکه چرا یک تفکری می‌خواهد حماسه‌های بزرگ سال اول جنگ را نادیده بگیرد این ادعا منطقی و مستدل نبوده و از حیث تاریخی درست نیست.

امیر سیدعبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش در سومین همایش سلسله عملیات غرب خوزستان که عصر امروز در دانشگاه فرماندهی دافوس برگزار شد، با اشاره به آزادسازی سوسنگرد و دستاوردهای آن، اظهار داشت: یکی از برکات این همایش زنده شدن روح تحقیق در مورد آزادسازی سوسنگرد است که تاکنون ازدل این کنکاش‌های مسائل مفید و ارزشمندی به دست آمده که شاید اگر این حرکت شروع نمی‌شد این نکات ناب استخراج نمی‌شد. در همایش اخیر از حدود 60 مقاله که مطالعه کردم از هر کدام یک نکته ناب استخراج شد.

وی افزود: نکته اول در خصوص این پژوهش‌ها رفع محکومیت از جنگ کلاسیک بود که دل این پژوه‌ش‌ها به دست آمد عملیات سوسنگرد عملیاتی کلاسیک و موفق بود. عملیات‌های ثامن‌الائمه، طریق‌القدس، فتح‌المبین و والفجر 8 همگی عملیایت‌های کلاسیک بودند مگر اینکه بخواهیم تعریف عملیات سلیقه‌ای جدید از جنک کلاسیک ارائه کنیم که این هم باید منطقی باشد.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه فرماندهی جنگ آمیزه‌ای از علم هنر است تصریح کرد: خود هنر هم ذاتی و اکتسابی است و اگر کسی بخواهد منکر علمی بودن مدیریت جنگ شود چیزی نزدیک به سه چهارم توان مدیریتی و قوه عاقله جنگ را نفی کرده است و خلاقیت، ابتکار، نوآوری و انعطاف هم از هنرهای جنگ هستند و با علم و جنگ منافاتی ندارند. 

امیر موسوی رفع مظلومیت از سال‌های اول جنگ را از برکات این پژوهش‌ها دانست و افزود: اگرچه عملیات‌های بزرگ نیروی هوایی و دریایی هر کدام کتابهای پیروزی و حماسه بوده‌اند و دارای تاثیرگذاری قطعی در روند رو به پیر وزی جنگ داشته‌اند اما با یک دید کاملا زمینی در همان محدوده‌ای که خودمان بوده‌ایم اگر به حوادث نگاه کنیم بیش از 150 عملیات مختلف در سال اول جنگ انجام شد و تعداد قابل توجه آن با موفقیت صددرصد بود. 

وی ادامه داد: آزادسازی سوسنگر یک موفقیت بزرگی بود لذا این ادعا که ما در سال اول جنگ ناکام بودیم یک ادعای باطل است. اینکه چرا یک تفکری می‌خواهد حماسه‌های بزرگ سال اول را نادیده بگیرد این ادعا منطقی و مستدل نبوده و از حیث تاریخی نیز درست نیست. رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار با فرماندهان نظامی تاکید کردند که دفاع مقدس به ملت ما آبرو داد. این آبرو قطره قطره جمع شده نه از روز 31 شهریور بلکه از مقدمات دفاع مقدس و از 28 اسفندماه 57 وقتی 3 گردان به فرماندهی امیر حسنی سعدی و مرتضوی راد به طرف سنندج حرکت کردند این آبرو قطره قطره جمع شده اما این چه منطقی است که این را دور بریزیم. 

امیر موسوی با اشاره به اینکه سه دهه است که ما سود دفاع و حماسه و جانبازی رزمندگان در دفاع مقدس را می‌بریم تا یک کشور آرام و باثبات و با اقتدار ایجاد شود تاکید کرد: امروز چنان به اقتدار رسیده‌ایم که زورگویان همگی به هم خبر می‌دهند که به ایران دست‌درازی نکنید چون اینها شما را رها نمی‌کنند. نکته سوم دریافت جلوه‌هایی از مدیریت جهادی است چنانکه در تبیین نظریه‌ها باید سراغ صاحب نظریه رفت تئوریسین نظریه مدیریت جهادی مقام معظم رهبری است و تجلی مدیریت جهادی باید به سراغ ایشان رفت. 

امیر موسوی اضافه کرد: بی‌تردید اگر دفاع مقدس خواستگاه اصل مدیریت جهانی نباشد قطعا یکی از ریشه‌های اصلی دفاع مقدس است این نوع مدیریت که ایشان در مورد سوسنگرد انجام داد جلوه‌ای از مدیریت جهادی است. اینکه یک نفر از تمام سنگ‌هایی که در سر راه قرار می‌گیرد مایوس نشود. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرمان امام راحل در مورد آزادی سوسنگرد و مدیریت جهادی فرماندهی معظم کل قوا و حضور شهید فلاحی و فرماندهان بزرگ عملیات مانند امیر قاسمی و تلاش رزمندگان در ازادی سوسنگرد همان تلاش و کار درستی بود که انجام شد و پاداش خداوند آزادی سوسنگرد بود که به این کار تعلق گرفت.

ارتش سال اول جنگ وظیفه اش را بخوبی انجام داد.

روز اول جنگ نیروی هوایی با حمله گسترده بیش از 140 فروندی از هوا و در سه ماهه اول نیروی دریایی با از بین بردن نیروی دریایی بعثی از دریا کمر دشمن را شکستند و در همان روزهای نخست نیروی زمینی با کمک مردم در زمین و نیروی هوایی در هوا جلوی دشمن را سد کردند وگرنه دشمن یک هفته‌ای می خواست در تهران باشد. ارتش سال اول جنگ وظیفه اش را بخوبی انجام داد. اما باید دید سال آخر جنگ چرا ایستادگی اول جنگ نبود و ....

امیر ولیوند:

فتح سوسنگرد از حماسه‌های ماندگار ارتش است

فرمانده دانشگاه دافوس گفت: فتح سوسنگرد یکی از حماسه‌های ماندگار و برگ زرینی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

امیر حسین ولیوند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) در همایش بررسی سلسله عملیات‌های غرب اهواز در سال اول جنگ با محوریت عملیات آزادسازی سوسنگرد، گفت: فتح سوسنگرد یکی از حماسه‌های ماندگار و برگ زرینی از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

ولیوند ضمن گرامیداشت و خاطره تمام شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی به ویژه شهدای عملیات آزادسازی سوسنگرد، اظهار داشت: در طول دفاع مقدس سلسله عملیات‌های مهمی همچون طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس و ... صورت گرفته که به آنها از زوایای گوناگون پرداخته شده، اما سلسله عملیات‌های صورت گرفته در سال اول جنگ مغفول مانده و کمتر به آن پرداخته می‌شود که ما در این همایش درصدد هستیم تا به اینگونه عملیاتها و نقش و تاثیر آنان بر روند جنگ تحمیلی بپردازیم.

فرمانده دافوس در ادامه با طرح این سوال که چه کسانی و چه گروه‌هایی در روزهای نخست جنگ جلوی پیشروی دشمن را گرفتند، افزود: اگر پیشروی دشمن در روزهای نخست توسط رزمندگان اسلام گرفته نمی‌شد و اگر خوزستان و اهواز درپی تصرف سوسنگرد به اشغال دشمن در می‌آمد، معلوم نبود سرنوشت جنگ به کجا کشیده می‌شد.

ولی‌وند سپس راهبرد توقف و تثبیت را دو راهبرد رزمندگان اسلام برای مقابله با دشمن در روز های نخست جنگ عنوان و تصریح کرد: رزمندگان اسلام با این دو راهبرد دشمن را در وضعیتی قرار دادند که چشم انداز جنگ را برایشان در ابهام قرار داد فلذا آنان را درهمان مراحل اولیه وادار به درخواست آتش کرد.

وی در پایان هدف از برگزاری همایش تحلیل عملیات آزادسازی سوسنگرد را آشنائی هرچه بهتر جامعه با دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام عنوان و خاطرنشان کرد: در رابطه با سال اول جنگ این دانشگاه مقالات و کتابهای خوبی تالیف و یا در دست نگارش دارد.

آیا بدون «وایبر» می‌توان به زندگی ادامه داد؟


 

آن‌هایی که از وایبر استفاده نمی‌کنند چه می‌گویند؟ 

در ادامه مطالب بخوانید و نظر بدهید

 

ادامه مطلب ...

امام خامنه ای: نیروهای مسلح بدون محاسبات سیاسی آمادگی‌های خود را دائماً افزایش دهند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدارشان با فرماندهان نیروی دریایی به مناسبت روز نیروی دریایی با اشاره به مرزهای گسترده آبی کشور و سرمایه‌گذاری وسیع دشمن در این منطقه، فرمودند: نیروهای مسلح بدون در نظر گرفتن محاسبات سیاسی، آمادگیهای خود را دائماً افزایش دهند.

  ادامه مطلب ...

چرا توافق نهایی هسته ای رخ نداد؟

در این خصوص می شود به موارد زیر اشاره کرد

1-اصلی ترین عامل عدم رسیدن به توافق قطعی وتداوم حرکت در برزخ هسته ای زیاده خواهی و ناتوانی آمریکا در اتخاذ تصمیم تعیین کننده در مذاکرات بود

2-عامل بعدی تاثیر گذاری مخرب عربستان و رژیم صهیونیستی بود با فضا سازی مانع امضای توافق جامع وقطعی میان ایران و5+1 شد

3- عامل قابل تحسین وتقدیر,مقاومت منطقی تیم مذاکره ایران  بودکه سعی داشتند  مانع ازدست اندازی حریف به حقوق ملت ایران  در موضوع هسته ای شوند.

4-آخرین عامل جای خالی دادن  وزیر امر خارجه روسیه در پیک  زمان تصمیم گیری  بود و روسیه در این آزمون تاریخی کمافی السابق مردود شد

همه این حوادث یک پیام دارد آن این است  ملت ای  در معادلات جهانی اثر گذار است خواهد توانست حق خویش  بدست آورد که  از قدرت درون زا  برخودار باشد

هوشیاری از جنس بصیرت

به زمان پایان مذاکرات با 5+ نزدیک می شویم حریف  با طولانی کردن  زمان مذاکره  وزیاده خواهی  های مکرر  و... مترصد  است اهداف  چون دو قطبی کردن  مردم ایران  و تشدید اختلاف ها  وتبدیل آن به نزاع ودرگیری بی حاصل بکشاند   و ماهی مقصود  خویش را صید کند  و در  این راستا ی اگر این مذاکرات به توافق نرسید،  در داخل هیچکس نباید هیأت ایرانی را تخریب کنیم. . باید علت به توافق نرسیدن، دشمنی دشمنان ما معرفی شود که همینطور است نه اینکه گردن همدیگر بیندازیم  و  به تحقق خواب  ورویا های  دشمن را   کمک کنیم  و هم اگر به توافق رسیدند نباید بهره‌برداری جناحی  شود  چون این عزم ملی بود ه  وهزینه  عمومی  اعم از سیاسی و امنیتی واقتصادی و...صرف آن شد. و لی  صرف نظر از اینکه نتیجه چه خواهد شد ,آنچه  تا حالا برای افکار عمومی   مردم ما و هیات  محترم مذاکره کننده مشخص شده است  دشمن دنبال  رفع ابهام  خویش نیست وبازی برد- برد را  برنمی تابد   و خدا کند سر عقل آید و این قدر   بهانه تراشی نکند و هزینه برای نظام بین المللی و مردم مظلوم ما نتراشد

سوگند


به تک تک قطره های خون شهیدان سوگند میخوریم که تا پای جان پاسدار خون شهدا و آرمان


های شهدا باشیم و در این راه از هیچ چیزی فروگذاری نکنیم و هرکسی که در سر راهمان


قرار بگیرد ؛ از منافقان منتسب به اسلام همانند أخ الدّعیِ لندن نشین تا کافرانِ جبهه


استکبار را از سر راهمان با ذکر یا عـــــلــــی مدد بر میداریم .

هفته بسیج بر بسیجیان و بسیجی دلان مبارک


بسیج سیاسی است، اما سیاست‌زده نیست، سیاسیکار نیست، جناحی نیست؛
بسیج مجاهد است، اما بی انضباط نیست، افراطی نیست؛
بسیج عمیقاً متدین و متعبد است، اما متحجر نیست، خرافی نیست؛
بسیج بابصیرت است، اما ازخودراضی نیست؛
بسیج اهل جذب است - گفته‌ایم جذب حداکثری - اما اهل تسامح در اصول نیست؛
بسیج غیور است، پاسدار خطوط فاصل است؛
بسیج طرفدار علم است، اما علم‌زده نیست؛
بسیج متخلق به اخلاق اسلامی است، اما ریاکار نیست؛
بسیج در کار آبادکردن دنیاست، اما خود اهل دنیا نیست.

"امام خامنه ای"
6 آذر 90

اللهم احفظ سیدنا و قائدنا و مولانا سید علی الحسینی الخامنه ای