شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

بازخوانی بیانات تاریخی رهبری پیرامون عوام و خواص؛


حسین ابن علی(ع) را چه کسانی به مسلخ بردند/ خواص در حادثه کربلا چه نقشی داشتند؟

بخشی که باید روی آن کار شود، تطبیق با وضع هر زمان است. نه فقط زمان ما، بلکه هر زمان. باید معلوم شود...

ادامه مطلب ...

افشای اطلاعات محرمانه 5000 نظامی ارشد اسراییل

ساعاتی قبل، بخش اطلاعاتی گردان های القدس، وابسته به جنبش جهاد اسلامی در یک عملیات پیچیده موفق شد به سامانه فوق محرمانه اطلاعات پرسنلی ارتش رژیم صهیونیستی نفوذ کند. ادامه مطلب ...

ابعاد و پیامد جنگ غزه؛

حمله رژیم صهیونیستی به غزه گرچه دور از انتظار نبود، اما نحوه آغاز این جنگ بخشی از اهداف دشمن صهیونیستی و جبهه مخالف محور مقاومت در منطقه و جهان را فاش کرد، انتخاب "احمد الجعبری" به عنوان اولین طعمه آغاز این جنگ و همچنین سفر شیخ حمد بن‌خلیفه آل‌ثانی امیر قطر به باریکه غزه تنها چند هفته قبل از آغاز این جنگ نشان می‌دهد که چیزی که باعث تشدید فشارها بر حماس شده، همان مطالباتی بوده که از چند ماه پیش از این جریان خواسته شده و آن همان قطع ارتباط با ایران است.


ادامه مطلب ...

ما و غزه؛ از معادله مظلومیت تا موازنه قدرت

- تا مدتی پیش (دقیقاً زمان جنگ 22 روزه) آنچه موجب برتری گروه‌های مقاومت فلسطینی (به‌ویژه آنها که در غزه مستقر بودند) بر ماشین جنگی رژیم صهیونیستی می‌شد، مظلومیت و پی‌آمدهایی سیاسی - تبلیغی آن در سطح جهان بود. تا آن مقطع مسلمانان مقاوم غزه و (جهاد اسلامی و حماس و ...) بیشتر از موشک‌ها و سلاح‌ها به خون‌هایی متکی بودند که در غزه و به‌واسطه ظلم رژیم صهیونیستی بر زمین می‌ریخت! این خون‌ها افکار عمومی جهان را جریحه‌دار و رژیم صهیونیستی و حامیان آن را در برابر اراده مظلومان غزه، وادار به تسلیم می‌کرد. در حقیقت غزه، نامعادله جنگ 22 روزه را با عنصر" مظلومیت"متعادل کرد!

مقایسه آمار شهدا و مجروحان غزه و تلفات رژیم صهیونیستی در جنگ 22 روزه، بهترین دلیل این مدعاست (هزار و 500 شهید و بیش از 20 هزار مجروح در غزه و کمتر از 500 کشته و زخمی از طرف صهیونیستی)

ادامه مطلب ...
وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی درحالی به داشتن روابط نامشروع و غیراخلاقی با "صائب عریقات" و "یاسر عبدربه" اعتراف کرد که توضیح داد، دوربین‌های مداربسته رژیم صهیونیستی نیز از برقراری این روابط نامشروع، فیلمبرداری کرده‌اند.
یاسین

مبارزان فلسطینی اف ـ 16 اسراییلی را در غزه سرنگون کردند»

بارزان فلسطینی در حالی که پرتاب راکت‌های تلافی‌جویانه از نوار غزه صدای آژیرهای خطر را در سراسر سرزمین‌های اشغالی به صدا درآورده‌اند یک جنگنده رژیم اسراییل را بر فراز این باریکه سرنگون کرده‌اند.

به گفته منابع حماس، یک جت جنگنده اف ـ ۱۶ روز جمعه سرنگون شد.

یاسین
0 نظر

اگه جای مختار بودی

اگه جای مختار بودی و تنها حق یک انتخاب داشتی
کدوم رو برای انتقام انتخاب میکردی؟؟!!

یاسین

بدون شرح

یاسین
0 نظر

رسوایی های جنسی در غرب بیداد می کند.

تقریبا اولین روسوایی رو شده در زمینه رفتارهای سیاست مداران امریکایی طی سال جاری   است و به نظر میرسد با آنکه غرب ادعا می کند  در زمینه جنسی مشکلی ندارد اما این  قضیه به طاعونی در بین سیاسیون غرب  ومردم مبدل شده است .

بنگاه خبر پراکنی بی بی سی  با دو مورد مشکل اشاره شده روبروست و یقینا مشکلات بیشتری در این زمینه دارد که پنهان باقی مانده است .

و اما ریاست سازمان جاسوسی امریکا و در آخرین ورژن مشکل فرمانده نیروهای امریکایی در افغانستان از دیگر چالش های شخصی  سیاست مداران غربی است که هر روز سر تیتر خبری  هستند .

ادامه مطلب ...
یاسین

رابطه با آمریکا

رابطه امریکا با  جمهوری اسلامی از دیر باز با چالش های بی سابقه ای از حیث  اعتقادی و روابط دیپلماتیک برخوردار است و به نظر میرسد . برداشتن موانع این رابطه یک کار درازمدت و بدین سادگی ها امکان پذیر نیست .  امریکا در سال 1358 بصورت یکطرفه  رابطه خود را با ایران قطع کرد و همزمان جمهوری اسلامی در صدر دشمنان ایالات متحده قرار گرفت .

 در تمام این 32 سال دشمنی ایالات متحده با جمهوری اسلامی با حدت و شدت فراوان ادامه داشته است . بطوریکه این دشمنی گاها از ورطه عقلانی خارج و در حقیقت پای احساسات متکبرانه مقامات این کشور در این دشمنی ها محسوس است .یعنی در واقع  سیاسیون امریکایی نیز هیچ دریچه ای برای صلح و رابطه با جمهوری اسلامی برای خود باز نگذارده اند.   

  از سوی دیگر تصمیم رابطه با امریکا تنها و تنها بر عهده شخص  مقام  معظم رهبری  است و گفته های دیگر رجال سیاسی  در این حوزه   همچون (رفع مشکلات اقتصادی کشو در گرو ارتباط با آمریکا است - ارتباط با آمریکا  بیت با یزید است) بسیار  نیز نارسا ورسانه ای کردن آن   عین ناصواب است .

.وقتی اشخاصی در رابطه با امریکا چنین اظهار نظری  می کند در حقیقت حتی  مترصدند برای مقام ولایت نیز خط قرمز تعیین  کنند و این اظهار نظر افراطی  ما را به یاد رفتار صفینیان  می اندازد.

مگر نه آنکه غدیر یعنی آنان که جلو رفته اند بازگردند و آنان که عقب مانده اند خود را به غافله برسانند که اصل پیام غدیر تبعیت تام از ولایت است .


یاسین

جواب حملات ارژیم صهیونیستی به غزه را حزب خدا و حماس داد

فــــــوری : راکت های حماس تل آویو را هدف قرار داد
به گزارش راشاتودی ساعاتی پیش 3 انفجار شدید تل آویو را لرزاند.
در پی این انفجارها مقامات حماس اعلام کرده اند که سه راکت دوربرد خود را به سمت تل آویو شلیک نموده اند.
مقامات رژیم صهیونیستی هنوز این حمله را تایید نکرده اند.

همین بر و بچه های حماس واسه نابودی یهود صهیون کافیه چه برسه به ایران!...



بدو بدو ای بدو
فرار صهیونیست ها از ترس موشک های حماس!!!
یاسین

آینده در تصرف رسانه‌های مجازی

در دوره‌ی فراصنعتی دگرگونی در نحوه‌ی ارائه‏ و دریافت اخبار و اطلاعات به شدت شیوه‌‌های سنتی را تحت تأثیر خود قرار داده است. یکی از حوزه‌‌هایی که به سرعت تحت تأثیر موج «تغییر» قرار خواهد گرفت حوزه‌‌ی رسانه است. سؤال اینجاست که در این دنیای جدید کدام رسانه‌‌ها از گردونه‌‏ی رقابت خارج خواهند شد و کدام رسانه‌‌ها پابرجا خواهند ماند؟ ادامه مطلب ...
یاسین

چیستی عاشورا

 

سلام بر امام حسین (ع) 

روزها همچنان از پی هم می‌گذرند و دوباره محرم با آن حال و هوای سحرانگیزش از راه می‌رسد. دوباره عطر خوش حسینی به مشام می‌رسد و نوای «یاحسین» گوش جان را نوازش می‌دهد. زمزمه‌ای که همواره ورد زبان ملت ایران بوده و با نشأت گرفتن از زمزمه‌ها و نام حسین (ع) بود که توانستند چنان حوادثی را بیافرینند به طوری که با گذشت زمان هنوز فعل حسینی‌شان در اذهان حک شده باقی مانده است.

ادامه مطلب ...
یاسین

ولایت مداری را از مراجع یاد بگیریم

 

حضرت ایت الله صافی گلپایگانی در کنگره فقیه اگاه حاضر نشد قبل از قرائت پیام امام خامنه ای سخنرانی کند.بلکه به احترام رهبری سخنان خود را بعد از قرائت پیام رهبری شروع کرد.

بعضی ها که خودشون رو ملاک حق و باطل می‌دونن نگاه کنند ببینید مرجعی که حدود 21 سال از رهبر انقلاب بزرگتر است چگونه ولایتمدار است.

یاسین

اسرائیل منتظر باشد به سراغش می‌آییم/شکست رژیم صهیونیستی قطعی است

خبرگزاری فارس: اسرائیل منتظر باشد به سراغش می‌آییم/شکست رژیم صهیونیستی قطعی استپیام تظاهرات ضد صهیونیستی مردم تهران و 700 شهر دیگر در ایران اسلامی؛
اسرائیل منتظر باشد به سراغش می‌آییم/شکست رژیم صهیونیستی قطعی است
ادامه مطلب ...
یاسین

متن کامل گزارش جدید آژانس اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران

خبرگزاری فارس: متن کامل گزارش جدید آژانس اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران

به گزارش فارس، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش جدید 13 صفحه‌ای خود درباره برنامه هسته‌ای ایران را بین اعضای شورای حکام آژانس توزیع کرد.

ادامه مطلب ...
یاسین

وحشت در اردوگاه صهیونیستها/ نتانیاهو از اوباما درخواست کمک کرد

پاسخ کوبنده و قاطعانه مبارزان فلسطینی به تجاوزات رژیم اشغالگر قدس، خواب صهیونیستها را آشفته کرد به طوری که نخست وزیر آن‌ها از اوباما برای برقراری آتش بس کمک خواسته است: ادامه مطلب ...

یاسین

اشک تمساح

با اصابت چند موشک نا قابل فلسطینی صهیونیست‌ها به این روز افتادند!


یاسین