شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

عکس/خونی که گریبان‌گیر وهابیون می‌شود


تصویری دردناک از شهادت کودک یمنی در حملات هوایی رژیم آل سعود به این کشور



عکس/آل سعود،رژیم کودک کش

غرش جنگنده‌های نهاجا بر فراز حرم مطهر امام خمینی (ره)

صبح امروز و در جریان برگزاری مراسم رژه ارتش جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش ایران در آسمان تهران، رژه هوایی را به نمایش گذاشتند. 

در این رژه جنگده‌های میگ 29، سوخو 24، اف 4 در دسته‌های سه و پنج‌تایی به رژه هوایی پرداختند. 

همچنین 3 فروند جنگنده سوخو 24 با هواپیمای سوخت‌رسان رژه هوایی رفتند، این جنگنده‌ها از پایگاه‌های مختلف کشور پرواز و در رژه ارتش شرکت کردند. 

همچنین خودروی پی آر تی سی، برج مقاومت پرواز صیاد، موشک کروز قادر، عصر 67، قائم، سجیل، زوبین و هاگ از دستاوردهای نهاجا است که از مقابل جایگاه، رژه رفتند.

سامانه موشکی «باور373» به نمایش درآمد


در جریان برگزاری رژه بزرگ روز ارتش، مدل سامانه موشکی «باور 373» به نمایش گذاشته شد.

این سامانه پدافند هوایی بُردبلند که به «S300 ایرانی» نیز مشهور است، یک سامانه بومی بوده و بنا بر گفته‌های قبلی فرماندهان نیروهای مسلح، در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

«باور 373» قابلیت‌هایی مشابه S300 دارد و می‌تواند اهداف متخاصم هوایی را در ارتفاع بالا مورد حمله قرار دهد.

در این رژه دو خودروی پرتاپ کننده و یک موشک بومی "باور" به نمایش در آمد.

روحانی امروز ارتش مایه آرامش ملت و آرامش ملت های منطقه است.

   
روحانی در مراسم روز ارتش

  رئیس جمهور گفت: هر جا که امام (ره) و رهبری دستور و فرمانی دادند و مسیری را برگزیدند، ارتش در خط مقدم اطاعت بود.    

 : ارتش تنها مظهر اقتدار ملی  نیست، ارتش مظهر نظم، انضباط، مدنیت، سلامت اداری، سلامت اقتصادی، فراجناحی بودن، فراحزبی بودن، اسلامی بودن، دینی بودن و ملی بودن است

: استراتژی ما، بازدارندگی برای استقرار صلح و امنیت در داخل کشور و کشورهای منطقه است.

امروز روز شما است ، شما رزم آوران ایران زمین ، شما طلا یه داران میهن ، شما ارتشیان عزیز

      امروز  روز شما ارتشی ها است، چه روز عزیزی است

 امروز روز  مجاهدان پر کار و کم توقع است

 امروز روز  مردان  پر فایده و کم هزینه است

 امروز روز عزیزان ملتی است که رهبری  آنها را  بخاطر  لیاقت ها و کسب فضیلت ها از  زمره شجره طیبه دانست

. پس ای دژ نفوذ ناپذیر  این ملت  و  ای ارتشیان  عزیز ، روز تان مبارک ،بازویتان پر توان ،جیب هایتان پر پول  ، سلاح های تان  برنده و دل ها ی تان سرشار از  عشق و امید باد

            
افسران - روزتان مبارک ای حافظان غیورمرد مرزهای ایران زمین ...

پنیر مجانی فقط در تله موش یافت میشود !


زندگی به من آموخت که
هر چیزی قیمتی دارد ...

پنیر مجانی و تله موش - جملات زیبا www.atrekhoda.ir

کاری می کنیم که ایرانی ها زنان خود را به دست خویش به حراج بگذارند!+عکس

هشدار

افسران - کاری می کنیم که ایرانی ها زنان خود را به نمایش بگذارند!+عکس

هدیه شبکه های ماهواره فارسی زبانان؛

تا سال ۲۰۲۰ کاری می کنیم که مردهای ایرانی خودشان زن هایشان را برای نمایش دادن از خانه بیرون بفرستند.

ملاحظه: امروزه قدرت رسانه ها به گونه ای است  در مدت زمان  مشخص  ، احساس و علایق وذایقه وحتی تفکرات  مخاطبین خود را به راحتی تغییر داده به نفع منافع خود گرایش و سمت وسو می دهد

فهد بن ترکی بن عبدالعزیز به هلاکت رسید.

افسران - فهد بن ترکی بن عبدالعزیز به هلاکت رسید.
فهد بن ترکی بن عبدالعزیز یکی از شاهزاده‌های سعودی که از فرماندهان ارشد ارتش عربستان هم بود در حمله خمپاره‌ای ارتش یمن کشته شد. وی در حال بازدید از پاسگاه مرزی بود که این منطقه هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفت و او و همراهنش کشته شدند. درحالی که دولت عربستان خبر مرگ 3 همراه فهد بن ترکی را اعلام کرد ولی تاکنون درباره کشته شدن شاهزاده سعودی خبری رسمی از سوی مقامات ریاض منتشر نشده است.

ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ


روانشناسان میگویند: ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻋﺸﻘﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﺪ… ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﻗﺪﺭﺗﺖ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨﺪ… ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﺷﺨﺼﯽ ﮐﻪ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺗﺮﮐﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ، ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﭘﺸﯿﻤﺎﻧﯽ ﮐﻨﺪ… ﺍﮔﺮ ﺑﺎ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺍﯼ ﺭﻭﺑﺮﻭ ﺷﺪﯼ ، ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺑﺰﻥ ﺗﺎ ﺑﺎ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﭘﺎﺳﺨﺖ ﺭﺍ ﺩﻫﺪ… ﺍﯾﻦ ﺭﻣﺰ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺗﻮﺳﺖ… ﻭ ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺳﻬﺮﺍﺏ ﺳﭙﻬﺮﯼ؛ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﺎ ﻫﻤﻪﯼ ﻭﺳﻌﺖ ﺧﻮﯾﺶ ﻣﺤﻔﻞ ﺳﺎﮐﺖ ﻏﻢ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺣﺎﺻﻠﺶ ﺗﻦ ﺑﻪ ﺟﺰﺍ ﺩﺍﺩﻥ ﻭ ﺍﻓﺴﺮﺩﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﻭ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺟﻨﺒﺶ ﺟﺎﺭﯼ ﺷﺪﻥ ﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺎﻫﻪ ﺁﻏﺎﺯ ﺣﯿﺎﺕ… ﺗﺎ ﺑﻪ ﺟﺎیی ﮐﻪ ﺧﺪﺍ میخندد…

هشدار ارتش به عربستان!

 

امیر احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: «به‌عنوان یک نظامی به عربستان توصیه می‌کنم دست از تجاوز به یمن بردارد». وی افزود: این حرکت عربستان پسندیده نیست و ارتش عربستان که یک ارتش اجاره‌ای است، دست از تجاوز به خاک یمن بردارد. به گزارش تسنیم، فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: هنوز گلوله‌ای به‌سمت ارتش عربستان شلیک نشده که آثار شکست را در آنها مشاهده می‌کنیم، وای به روزی که چهار ترقه در ریاض منفجر شود. پیشنهاد من این است که دست از این تجاوز بردارند. امیر پوردستان با ابراز اینکه «تهدیدهای گروهک‌های تروریستی برای ما تهدید نیست» تصریح کرد: یگان‌های مستقر در مرزها به‌خوبی حافظ مرزهای کشورمان هستند. ما تاکتیک‌های‌مان را بررسی و تست و تهدیدها را رصد می‌کنیم اما اولویت ما مقابله با جنگ نیابتی و ناهمتراز است. وی افزود: داعش به‌نیابت از استکبار در منطقه می‌جنگد و بوکوحرام به‌نمایندگی از آمریکا جنایت می‌کند اما ما از این تهدیدها نمی‌ترسیم و در برابر جنگ‌های نیابتی برنامه‌ریزی گسترده داریم.

بازگشت فتنه گران به دانشگاه تربیت مدرس برای تصاحب نتایج انتخابات مجلس 1394

بازگشت فتنه گران به دانشگاه تربیت مدرس برای تصاحب نتایج انتخابات مجالس شورا و خبرگان سال 1394

امروز 24 فروردین 1394، پس از قدرت گرفتن اصحاب فتنه 88 در وزارت علوم و دانشگاه تربیت مدرس، علیرضا بهشتی، مشاور یکی از سران فتنه به دانشگاه تربیت مدرس بازگشت. بسیجیان دانشگاه تربیت مدرس قصد ممانعت از ورود وی را داشتند ولی خویشتن داری کرده و اعتراض خود را اعلام کردند.

شکست آمریکا مقابل دلاور مردان کشورمان در خاک لس آنجلس/ایران برای چهارمین سال متوالی قهرمان شد

چهل و سومین دوره رقابت های جام جهانی کشتی آزاد  از بامداد دیروز (یکشنبه) در سالن فوروم شهر لُس آنجلس آغاز شد که تیم ملی کشورمان پس از برتری قاطعانه در رقابت های گروهی مقابل تیم های بلاروس،ترکیه و آذربایجان به فینال رسید.آزادکاران کشورمان در دیدار نهایی مقابل تیم کشور میزبان قرار گرفتند که با برتری 5 بر 3 مقابل آمریکا در خاک این کشور برای ششمین بار در طول تاریخ و چهارمین سال متوالی قهرمان جام جهانی شدند.

عیادت ابوعزرائیل از نیروهای بسیج مردمی


ابوعزرائیل که نام اصلی او «ایوب فالح حسن الربیعی» است، مردی ۴۰ ساله است که جان خود را در کف دست گرفته و به کابوسی برای داعش و قهرمانی برای ملت عراق تبدیل شده است.

مبارز عراقی که سری تراشیده و محاسنی بلند دارد، در همه عملیاتی که الحشد الشعبی (بسیج مردمی) در آن شرکت دارد، به خبر اول تبدیل می‌شود. در مصاحبه‌هایی که رسانه‌ها با او دارند، خود را «کارمندِ ساده دولت» معرفی می‌کند که «یک تاکسی اقساطی» دارد اما با این حال، به همراه دیگر دلیرمردان عراقی، در برابر داعش قیام کرده است.

در ویدئوهایی که از ابوعزرائیل معروف شده و مرتب بازنشر می‌شود، هرچند داعشی‌ها را تهدید می‌کند که «شما را پودر خواهم کرد» یا «با شمشیر شما را تکه تکه خواهم کرد»، با این حال، همواره خود را «انسانی عادی» معرفی می‌کند که «هر آن امکان مرگش وجود دارد و عراق، هزاران ابوعزرائیلِ سرسخت دارد.»

وی که به «رامبوی عراق» و «ابوعزرائیل» و دیگر نام‌ها شناخته می‌شود، پس از پیوستن به بسیج مردمی عراق، گردان‌های امام علی(ع) را تشکیل داد. شخصیت ابوعزرائیل، مجموعه‌ای از تناقضات را جمع کرده است که در نوع خود بی‌نظیر است.

ابوعزرائیل یک تکواندوکار حرفه‌ای است که از آمادگی جسمانی بسیار بالایی برخوردار است و عضلاتی مفتول دارد که نشان از پایبندی وی به ورزش دارد.

وی محاسن بلند و سر تراشیده‌ای دارد و یونیفرمی نظامی به تن می‌کند که به همه جای آن نارنجک و تجهیزات نظامی و بی‌سیم آویزان است، چنان که گویی روباتی مرگبار است که به تازگی از یک بازی کامپیوتری خارج شده است. اما با همه این تفاصیل خشونت بار، لبخندی دلنشین بر چهره دارد و با لهجه محاوره‌ای عراقی صحبت می‌کند و در صحبت‌هایش به صورت هوشمندانه‌ای، لحنی طنز آمیز دارد.

در فیلم‌هایی که از او منتشر شده،‌ گاه روی دوچرخه است، ‌گاه در داخل خودروی شخصی است، گاهی در حال لطیفه گفتن است و گاهی در حال تهدید داعش است که آن‌ها را در خاک عراق، دفن خواهد کرد. اما معروف‌ترین ویدیویی که از او منتشر شده، ویدیویی است که در آن، تهدید می‌کند داعشی‌ها را «پودر» می‌کند. استفاده از واژه پودر کردنِ داعشی‌ها چنان با استقبال کاربران سایت‌های اجتماعی مواجه شده است که از عبارت ابوعزرائیل «الا طحین» به عنوان هشتگی برای بازنشر ویدیو‌ها و مطالبِ مرتبط با او یا مرتبط با درگیری نیروهای عراقی با داعش استفاده می‌شود و سرانجام اخیرا یکی از خوانندگان عراقی، ترانه‌ای حماسی با آن ساخت.

ابوعزرائیل در فعالیت‌های نظامی، کارنامه‌ای درخشان و طولانی دارد. بر اساس مصاحبه‌ای که با شبکه «هنا بغداد» داشت و توسط خبرگزاری مطبوعات فرانسه منتشر شد، وی به همراه نیروهای «جیش المهدی» با اشغالگران آمریکایی در عراق جنگید، آن‌گاه برای دفاع از بارگاه حضرت زینب (س) به سوریه رفت و طی سال‌های گذشته، به همراه چندین گروه جنگید، تا اینکه به الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق پیوست.

نیروهای مسلح ایران پاسخ دندان شکنی به اقدامات کور گروهک‌های تروریستی خواهند داد

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جمعه شب در مراسم شانزدهمین یادواره شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و شهدای منطقه اسلام آباد زنجان، اظهار داشت: گروهک‌های تروریستی و تکفیری هیچ گونه تهدید عملیاتی و نظامی برای کشور مقتدر و توانمندی چون ایران نیستند.
 
وی افزود: به ملت عزیز ایران قول می‌دهم در آینده بسیار نزدیک طومار همه آنهایی که در قالب گروهگ‌های تروریستی و تکفیری در حاشیه مرزهای ایران فعالیت می‌کنند برچیده خواهد شد.
 
فرمانده نزاجا تصریح کرد: نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی از ظرفیت، قابلیت و توانمندی‌های بسیار بالایی برخوردار هستند و تمام حرکات دشمنان علیه کشورمان را با دقت هرچه تمام زیر نظر دارند.

استقبال از اردوغان با گارد اسب سوار و پرچم سرخ "یا ابا عبدالله" (+عکس) به ابتکار امیر سرتیپ دوم دکتر

در مراسم رسمی سه شنبه گذشته استقبال از اردوغان در کاخ سعدآباد تهران به عمل آمد برای دومین بار از گارد تشریفات اسب سوار استفاده شد. البته خبرگزاری‌ها به جهت عدم اطلاع این مورد را به عنوان نخستین بار ذکر کردند.

گفته می‌شود برای نخستین بار این گارد دی ماه 1393 به صورت ثابت در سفر نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور جوان ونزوئلا به ایران در تشریفات حضور پیدا کرد و قرار بود در سفر اشرف غنی، رئیس‌جمهور افغانستان به ایران که به علت حوادث ناگوار بهمن در افغانستان لغو شد انجام شود که این امر محقق نشد بنابراین در سفر اردوغان به عنوان دومین سفر بکار گرفته شد.

بکارگیری گارد تشریفات اسب با امکانات موجود و به دور از تجمل گرایی بوده و با استفاده از اسب‌های ایرانی ارتش و لباس عادی دژبان ارتش بدون هزینه و تغییر در لباس آن‌‎ها انجام شده است.

بکارگیری پرچم سرخ "یا ابا عبدالله" از تکات با ارزش انقلابی و دینی این تشریفات است.

از کنار این اخبار مهم بی تفاوت عبور نکنیم: تعرض به خاک و ناموس ایران!

از کنار این اخبار مهم بی تفاوت عبور نکنیم!

یازده فروردین شهادت پنج نفر از مرزبانان کشور در مرز سومار شهرستان قصرشیرین در اثر انفجار مین کمین دژخیمان در زیر خودروی گشت مرزبانی.

سیزده فروردین شهادت سه نفر از مامورین نیروی انتظامی در حمله افراد ناشناس به یکی از ایستگاه های نوروزی موقت نیروی انتظامی در پارک گمبوعه در شهرستان حمیدیه در غرب اهواز.

هفدهم فروردین شهادت هشت نفر از مرزبانان کشور در سیستان و بلوچستان در هنگ مرزی نگور، در منطقه صفر مرزی بود در اثر شلیک تک تیرانداز و آرپی‌جی اشرار مسلحی که به مرز مقابل -پاکستان- گریختند.

 

هشتم فروردین تعرض پلیس سعودی به دو نوجوان 15 و 16 ساله در فرودگاه جده که خبر آن هجدهم فروردین و با پی‌گیری مجدانه برخی از دلسوزان مورد واکنش وزارت خارجه قرار گرفت!

16 نفر شهید و تعرض به ناموس ایرانی در آغازین روز‌های سال 1394 خیلی زیاد است!؟

سکوت مسؤلین محترم در این خصوص معنا ندارد!؟

در کشورهای توسعه یافته خار به پای یک نفر برود غوغا می‌شود!

مگر ما در حال توسعه نیستیم؟ پس چرا مسؤلین محترم، ساده انگارانه و جهان سومی برخورد می‌کنند!؟

از کنار این اخبار مهم بی تفاوت عبور نکنیم!

بگوییم، تا شاید مانند ماجرای آقای علی مطهری که در مقابل این فجایع هیچ است، حداقل کمیته‌ای برای بررسی و صیانت از خاک و ناموسمان تشکیل دهند!

بگوییم، تا شاید در مقابل خدعه و حملات دشمن چشمانی که باید باز باشند، باز شوند!

سید حسن نصرالله: سخن از نصر خدا می گویید

 


توافق لوزان قدرت و نقش ایران را در منطقه تقویت کرد/ حمله به یمن تجاوزی آمریکایی، سعودی و اسرائیلی است/ هر جا که نیاز باشد حضور داریم

دبیرکل حزب‌الله لبنان حمله به یمن را تجاوزی آمریکایی، سعودی و صهیونیستی اعلام کرد و گفت: عربستان در تمامی جنگ‌های نیابتی در منطقه شکست خورده است.

مصاحبه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب ‌الله لبنان با شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه . این مصاحبه که با محوریت تحولات سیاسی لبنان و سوریه در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی انجام شده است، از شبکه المنار لبنان و برخی شبکه های تلویزیونی دیگر نیز در حال پخش است.

وی در آغاز این مصاحبه درگیری موجود در منطقه را سیاسی خواند  و شکست عربستان در یمن را قطعی دانست و تأکید کرد که با این ‌وجود شعارهای دینی از سوی برخی در این درگیری‌ها مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد. وی در مصاحبه مطالب خواندنی  وجالبی گفته است که چکیده مصا حبه  وی به شرح زیر است

رویکرد ما در قبال بیانیه لوزان

 


1- قبل از هر سخنی  در خصوص بیانیه لوزان می توان گفت  این است  که ،از جمله موارد  مهم که موجب پذیرش برخی حقوق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران توسط طرف مقابل شد ، افزایش چشم‌گیر نفوذ معنوی جمهوری ا.ا. در منطقه و بخش‌های مختلف جهان و همچنین پیشرفت‌های قابل توجه در عرصه‌های مختلف، به تبدیل شدن به کشوری مقتدر و قدرت بزرگ منطقه‌ای است و  بنابراین  همانطور  که اوباما  در مصاحبه اش گفته ،چاره‌ای جز تسلیم در برابر برخی خواسته‌های ما ندارند. همین اعتراف و اقرار حریف به تنهایی بر میزان منزلت ونفوذ بیش پیش ایران مقتدر  در منطقه و  نظام بین المللی خواهد افزود

2- برخی انتقادها، نگرانی‌ها و دلواپسی‌هایی که این روزها دیده می‌شود واقعاً ناشی از دلسوزی و روحیه انقلابی افراد است و نه تنها نباید این دغدغه‌مندی‌های دلسوزان با بی‌مهری مواجه گردد و  بلکه  هوشمندان در دولت بایستی  بعنوان  یک تولید ظرفیت برای افزلیش چانه زنی با طرف مقابل بهره گیرند وامتیاز بیشتری نصیب ملت عزیز ایران  در این نبرد  نماید.

3-  مامعتقدیم  که در این مقطع  زمانی نبرد هسته ای با  حریف، نه رویه ذوق زدگی واغراق آمیزی و بر موج احساسات کاذب  سوارشدن ،منافع ملی را تامین می کند، نه مخالفت  صرف با بیانیه لوزان موضع مناسبی  در این مقطع  زمانی خواهد بود، بلکه رویکرد« حمایتی- مشارکتی- نظارتی» می تواند  فرزندان انقلابی ما را  در لبه جلوی نبرد مذاکره با  حریف ،روحیه مند  و با انگیزه  و دست پر سازد تا آنان اجازه ندهند  طرف مقابل بیش از این  به منافع ملت بزرگ ایران دست اندازی کند

     4- همه گروه وجناح ها  قبول دارند که موضوع هسته ای یک پرو ژه ملی است و امروزه بدلیل جریان سازی که حریف کرده بنوعی تبدیل  به فرا ملی شده است ازاین رو پیشبرد و حل وفصل آن به یک اجماع ملی یا  حداقلاجماع نخبگان ملی می طلبد و همانطوری که  خداوند بزرگ در قران فرموده « تقوموا لله مثنی» قیام و ، مبارزه ، مذاکره ...  با دشمن بشکل جمعی اقدام نماید ابن طور نباشد ایندگان بگویند آنها دو نفر بودند همراه  اما شما  صد نفد بودید تنها، همانطوری  طرف مقابل  با همه  خوی استکباریش  این رویه را بکار گرفته است و حتی از نتانیاهو بچه کش در سناریو عملیات روانی خود استفاده کرده است و چقدر جالب  از این جنایت کار بدنام  برای امتیازگیری بیشتز از ایران  در این منازعه مذاکره  بهره جسته است  و متاسفانه  حتی در این راستا موجب اغفال بر خی از نخبگان در داخل شده است  که اعلام داشته اند که منتقدین  نتایج مذاکره ،با نتانیاهو هم صدای شدند.  بنابراین  بردولت محترم  لازم  است نقش محوری خویش   در این  نبرد تاریخ  ساز، ایفاء کند ،زمینه لازم برای همفکری وهمکاری و مشاکت همه دلسوزان انقلاب  در این دفاع مقدس مهیاء سازد

5- همه علاقمندان به نظام اسلامی ایران  واقف باشند هر رویکرد و اقدامی در بحث هسته ای که موجب شکاف  یا دودستگی در بین ملت ایران بی انجامد به نفع حریف قدم برداشته شده است  چون  مراد ومرشد  همه ما، امام خمینی وهم رهبری معظم فرمودند رمزوراز موفقیت این ملت در کلمه توحید وتوحید کلمه که همان وحدت در اعتقادات و وحدت در  فعالیت در عرصه زندگی است.

دوازده پیام مدیریتی از حضرت امیرالمومنین علی (ع)

دوازده پیام مدیریتی از حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام:

۱- به جای ازدیاد کارها به تداوم صحیح آنها بیندیشید. «حکمت ۲۷۰»

۲- برای رسیدن به هدف ها و مقام های بلند، همّت بلند داشته باشید. «خطبه ۲۱۱»

۳- از تجارب و اندرزها پند بگیرید و از آنها بهره برداری کنید تا دچار نقص نشوید. «نامه ۳۱، خطبه ۱۷۵»

۴- از شدت سختی نهراسید، زیرا هراس، شکننده تر از خود کار است و به گشایش امور امیدوار باشید. «حکمت ۱۶۶ و ۲۴۶»

۵- اگر به انجام مسئولیتی گردن نهادید، به آن وفا کنید. «حکمت۳۲۷»

۶- هیچ وقت کارهای اهم را فدای امور مهم نکنید. «حکمت ۲۷۱»

۷- پیش از پذیرش هر کاری، به دانش آن مجهز شوید. «حکمت ۴۳۹»

۸- خویشتن را اصلاح کنید تا خداوند کارهای شما را اصلاح کند. «نهج البلاغه»

۹- پست ها، امانت و وسیله خدمتگذاری اند، نه منبع بهره برداری. «خطبه ۱۳۱»

۱۰- پست ها میزان آزمایش شمایند، بکوشید تا سربلند بیرون آیید. «خطبه ۳۳»

۱۱- مشورت پذیر باشید، اگر مشورت نکنید، تباه می شوید. «نامه ۶۹»

۱۲- با زیردستان خود مانند پدری مهربان رفتار کنید. «نامه ۵۲»