شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

موضوعات هسته ای و حقوق بشر بهانه های دشمن برای منصرف کردن ملت ایران از ایستادگی است

فرمانده کل قوا در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع):
ایستادگی ملت ایران در مقابل تقسیم دنیا به "سلطه‌گر و سلطه‌پذیر" امریکا را عصبانی کرده است موضوعات هسته‌ای و حقوق بشر بهانه‌های دشمن برای منصرف کردن ملت ایران از ایستادگی است

ترفند

 حتما تابه حال فایل های مختلف مانند بازی را دانلود کرده اید و می دانید که این فایل های به صروت مجزا از هم قرار دارند. این فایل‌ها در اصل یک فایل هستند که به چند قطعه تبدیل شده‌اند تا دانلود آنها برای کاربران آسان‌تر باشد. عموم این فایل‌ها توسط نرم‌افزاری به نام HJSplit تکه تکه شده‌اند و به وسیله همین برنامه هم می‌توان آن‌ها را هم چسباند و در نهایت از فایل مورد نظر استفاده کرد.

اما ممکن است به هر دلیلی امکان استفاده از این برنامه وجود نداشته باشد، در نتیجه در این ترفند قصد داریم به معرفی یک ترفند کاربردی جهت ادغام فایل‌های تکه تکه شده به وسیله Command Prompt موجود در ویندوز بپردازیم.  ادامه مطلب ...

قرآن بخوان

آنگاه که مرگ را ختم و معاد را وهم و خود را حتم یافتی قرآن بخوان.

آنگاه که غرور وجودت را فرا گرفت و تفاخر و شعورت را و ذلت خویش را عزت یافتی و نخوت خویش را همت، قرآن بخوان

آنگاه که از درستی گسستی و بر مرکب سستی نشستی و به پستی پیوستی و در منجلاب تباهی رهایی را خواستی، قرآن بخوان.

آنگاه که نسیان گریبانت را گرفت و عصیان دامنت را و معصیت خویش را معصومیت پنداشتی،‌ قرآن بخوان.

آنگاه که در دل سیاه شب و در اعماق تاریک ظلمات در جستجوی نور و روشنی، شمع وجودت از شور و التهاب می سوزد و در آرزوی صبح و سپیدی، افق را به امید نظاره     می نگری تا شاید طلوع فجر را در نیمه شب شب تماشا کنی، قرآن را باز کن تا در فلق برگهایش،‌ در افق اندیشه‌ات فجر را ببینی. قرآن بخوان.

اعتراف ملوان آمریکایی به جاسوسی

 سومین ملوان آمریکایی روز سه شنبه در ارتباط با دریافت رشوه و کالاهای لوکس در ازای ارائه اطلاعات محرمانه نیروی دریایی این کشور به یک شرکت خارجی مجرم شناخته شد.
 دنیل لایوگ افسر نیروی دریایی آمریکا - که در زمان دریافت رشوه در ژاپن حضور داشت و به سبب این جرم با حکم تا پنج سال زندان رو به روست - به دریافت 10 هزار دلار پول از شرکت گلن دیفنس مرین ایژیا - پیمانکار دفاعی مستقر در سنگاپور - اعتراف کرد.
این افسر 27 ساله در ازای دریافت این پول ، اطلاعاتی محرمانه درباره برنامه زمانی ورود کشتی های آمریکایی و اطلاعاتی حساس درباره انجام تحقیقات جنایی علیه این شرکت پیمانکاری دفاعی در اختیار مقامات آن قرار داد.
 
وقتی آسیب های ارتش آمریکا رصد مکنیم احساس میشود با  یک غول توی خالی مواجه ایم و از هر ناحیه آسیب پذیر و   رخنه پذیر است و  لی تبلیغات  عریض طویل  و نمایش ابزار و آلات پر طمطراق , گوش فلک را کر   کرده   و آدم های مرعوب را  حسابی ترسانده ,دل های شان را خالی نموده ولی آدم های هوشمند   می دانند که ا ین ارتش با همه قتل وکشتار بی رحمانه مردم منطقه, چه شکست  های بزرگی را  در عراق , افقانستان,  سوریه و... به جان خریده  و با دست خالی و اما  کوله باری پر از جنازه جوانان مادر مرده  برای  مردم آمریکا ارمغان داشته است 
ادامه مطلب ...

رونمایی از رادارهای کشف هواپیماهای پنهان کار

امیر اسماعیلی خبر داد:

صدای خلبان هواپیمای U2 آمریکایی را داریم/  

رونمایی از

رادارهای کشف هواپیماهای پنهان کار و استیلس  

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی  ارتش با اشاره به دستاوردهای نوین در سامانه های جدید راداری موشکی و ارتباطی این قرارگاه گفت: سه هزار و 600 نقطه کشور تحت پوشش پدافند هوایی است.
 امیر فرزاد اسماعیلی در اختتامیه پنجمین جشنواره حدیث قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء با اشاره به توانمندی ها و دستاورد های پدافندی، سیر تحول و بالندگی پدافند هوایی در سال های اخیر را مثال زدنی دانست و گفت: ما در حوزه ساخت و طراحی سامانه های راداری ، موشکی، پهباد ها و سایر تجهیزات به دستاورد های قابل تأملی دست یافته ایم و فناوری ساخت آن به دست جوانان همین مرز و بوم صورت پذیرفته است. 
ادامه مطلب ...

کلام امام علی(ع) درباره زمان خوشبینی و بدبینی

امام علی علیه‌السلام: هرگاه فساد و ناراستى بر روزگار و مردم آن چیره شد، اگر کسى به دیگرى گمان نیک بَرَد و خوشبین باشد، فریب خورده است.

 امیرالمومنین امام على علیه‌‏السلام فرمودند: هرگاه درستى و پـاکى بـر زمانه و مـردمـش حکمفرما شد، اگر کسى به دیگرى، بى‏ آن که گناهى از او آشکار شود، گمان بد بَرَد، ستم کرده است. و هرگاه فساد و ناراستى بر روزگار و مردم آن چیره شد، اگر کسى به دیگرى گمان نیک بَرَد و خوشبین باشد، فریب خورده است.  
متن حدیث:
امیرالمؤمنین علیٌّ علیه‏‌السلام: إذا استَولَى الصَّلاحُ على الزَّمانِ وأهلِهِ ثُمّ أساءَ رَجُلٌ الظَّنَّ برَجُلٍ لَم تَظهَرْ مِنهُ حَوبَةٌ فقد ظَلَمَ ، وإذا استَولى الفَسادُ على الزَّمانِ وأهلِهِ فَأحسَنَ رَجُلٌ الظَّنَّ برجُلٍ فَقَد غَرَّر.
«نهج البلاغه، حکمت 114 »

عالم ربانی و عارف روشن ضمیر حضرت آیت‌الله حاج شیخ "محمدتقی بهجت" قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه، توصیه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای خواندن یکی از ادعیه داشتند.
به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد رحلت عالم ربانی، فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ "محمدتقی بهجت" قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR توصیه‌ای از ایشان به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای خواندن یکی از ادعیه را منتشر می‌کند.

 
ادامه مطلب ...

موساد در پی جذب جاسوس با فیسبوک

العالم - روزنامه عبری معاریو از تلاش سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) برای جذب مزدور از طریق شبکه‌های اجتماعی به ویژه فیسبوک پرده برداشت.
به گزارش مشرق، این روزنامه عبری نوشت: سرویس اطلاعاتی اسرائیل (موساد) تبلیغات گسترده‌ای را از طریق شبکه‌های اجتماعی به ویژه فیسبوک برای استخدام مزدور در کشورهای عربی آغاز کرده است.

روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت: حالت بی ثباتی سیاسی پس از انقلاب‌های عربی، موساد را به سمت گسترش اقداماتش سوق داد و این دستگاه اطلاعاتی جذب مزدور از طریق شبکه‌های اجتماعی را در دستور کار قرار داده است. همچنین اقدامات دستگاه اطلاعاتی اسرائیل از کار محرمانه به سمت کارهای عمومی تغییر یافته داده شده و برخی از تبلیغات موساد در فیسبوک تحت عنوان جستجوی کار مندرج شده است.

این روزنامه صهیونیستی افزود: گزارش‌های رسانه‌ها طی مدت زمان اخیر نشان می‌دهد که عملیات بسیاری اخیرا در خاک برخی از کشورهای عربی انجام شده است.

این روزنامه ادعا کرد که موساد " متهم " به دست داشتن در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران و اقدام علیه نیروگاه‌های هسته‌ای این کشور شده ، درحالی که مدارک و اسناد بسیاری درباره دست داشتن مستقیم رژیم اشغالگر قدس در به شهادت رساندن دانشمندان هسته ای ایران وجود دارد و این تنها یک اتهام نیست.

همچنین این رژیم در ترور "محمود مبحوح" از شخصیت های کلیدی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در دوبی دست داشته است.

علاوه بر این، موساد با سوء استفاده از توانایی هایش در زمینه نفوذ به صفحات شخصی کاربران فیسبوک، به مشخصات فردی آنها از جمله سن، محل زندگی، شغل و زبان هایی که با آن تکلم می کنند دست می یابد.

این روزنامه خاطرنشان می کند که موساد اطلاعیه مبهمی را برای جذب جاسوس ها تدوین و منتشر کرده که در آن آمده است: زندگی نتیجه اراده فرد است. آیا در پی تغییر زندگی تان هستید: آیا می خواهید بیشتر کار کنید؟ برای ارسال رزومه به موساد لینک زیر را کلیک نمایید.

به نوشته معاریو، در لینک مذکور نیز، موساد فهرست چندین شغل را که نیازمند توانایی های بی نظیر هستند منتشر کرده است: اگر دارای جرأت، هوش و ابتکار خاصی هستید می توانید تأثیرگذار باشید و یک وظیفه ملی و شخصی را عملی نمایید. اگر قدرت ریسک کردن، ترغیب و تحریک مردم را دارید، ممکن است جزو کسانی باشید که توانایی های ذاتی مورد نیاز ما را دارند. در صورتی که همه این شرایط را دارید، درهای موساد به روی شما باز است.

این روزنامه خاطرنشان می کند: براساس اطلاعیه مذکور، از جمله ویژگی های مورد نیاز دیگر برای همکاری با موساد، آشنایی و تسلط به زبان های عربی و فارسی است.
منبع: العالم

*خانمی که امام زمان(عج) به دیدن او آمد

مرحوم آقا سیدمحمدباقر سیستانی رضوان‌الله تعالی علیه می‌گوید: من تصمیم گرفتم به گونه‌ای خدمت آقا امام زمان(عج) برسم، لذا چهل هفته در مسجد محله‌مان مراسم زیارت عاشورا رفتم - این زیارت معتبر،‌ مستند و قابل اعتماد و وارد از امام باقر(ع) و امام صادق(ع) است، این زیارتی است که آثار دنیوی و اخروی‌اش بی‌‌نظیر است - می‌گوید تنها نیتم این بود که آقا امام زمان ارواحنا له الفداء را زیارت کنم. در یکی از این جمعه‌ها احساس کردم حال خوشی دارم، بلند شدم زیارت عاشورا را که خواندم از مسجد بیرون آمدم، دیدم بوی عطر خوشی از خانه نزدیک مسجد می‌آید و نوری از آن بیرون آمد. مردم دارند عبور می‌کنند و نگاه نمی‌کنند، ولی این نور مرا به خودش جلب کرد. جلوتر رفتم، دیدم در باز است، پیش خود گفتم: اجازه دارم وارد بشوم. وقتی وارد شدم رفتم دیدم جنازه‌ای روی زمین است روی آن هم پارچه‌ای کشیده‌اند! یک وقت دیدم آقایی نورانی با چهره‌ای که در روایات ما توصیف شده کنار این بدن نشسته است، سلام کردم، متوجه شدم آقا و مولایم، حجت بن الحسن(عج) هستند. این قضیه در بیداری اتفاق افتاده است.
 
صاحب «عبقری الحسان»، مرحوم نهاوندی و صاحب «النجم الثاقب» فراوان از این قصه‌ها نقل کرده‌اند که همه درست است. اینکه گفته‌اند: شما ادعای رؤیت نکنید خواسته‌اند کسی دکان باز نکند، گاهی این کارها در جامعه پیش می‌آید، گاهی بعضی‌ها ادعای نیابت می‌کنند و از طرف آقا خط و کاغذ می‌آورند، پارچه می‌آورند، خواسته‌اند جلوی آن‌ها را بگیرند و الا امکان رؤیت برای سید بحرالعلوم، مقدس اردبیلی و شخصیت‌های بزرگ فراهم بوده است. آن‌ها نیز هیچ وقت نخواستند از این طریق دکان باز کنند، بلکه ارتباط شخصی برای خودشان بوده است، اگر پیامی هم داشته نقل کرده‌اند، این داستان را ایشان در اواخر عمرش نقل می‌کند.
 
می‌گوید دیدم آقا نشسته‌اند، فرمودند: محمدباقر دنبال من می‌گردی؟ من اینجا هستم، گفتم: آقا، اینجا بالای سر این جنازه چه می‌کنید؟ فرمودند: این خانم از دنیا رفته است آمده‌ام در مراسمش شرکت کنم. پرسیدم: مگر این خانم کیست؟ آیا از اولیاء است؟‌ امام فرمودند:‌ این خانم در کشف حجاب رضاخانی و دوران مبارزه با حجاب، هفت سال از خانه‌اش بیرون نرفت، برای اینکه مجبور می‌شد حجابش را بردارد، لذا کنار پیکرش آمده‌ام.

تکذیب یک خبر درباه خلبانان دستگیرکننده ریگی

نیروی هوایی ارتش خبر منتشرشده در برخی سایت‌ها و مطبوعات در خصوص خلبان دستگیرکننده ریگی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی انتشار خبری در سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و مطبوعات با موضوع «خلبانی که هواپیمای ریگی را نشاند»، روابط عمومی نیروی هوایی ارتش با بی‌اعتبار دانستن این خبر اعلام کرد: انتشار هرگونه جزئیاتی از این دست از عملیات هوایی دستگیری شرور عبدالمالک ریگی و ذکر اسامی خلبانان شرکت کننده در این عملیات مردود بوده و فاقد واقعیت است.

اگه با کامپیوتر سر کار داری این 15 نکته را باید حتما بلد باشید

اگه با کامپیوتر سر کار داری این 15 نکته را باید حتما بلد باشید

 

افراد زیادی از خیلی از تعاریف و نکات ابتدایی کامپیوتر که برای اکثر مردم خصوصآ جوانان بسیار بدیهی و جا افتاده است بی اطلاع هستند. باور کنید از این وضع هم من بهتر از همه خبر دارم :)
گاهی که پست های ساده تر می نویسم با خودم فکر می کنم شاید این مطلب زیاد هم به درد کسی نخورد و با خودم می گویم باید مطالب را سنگین تر و تخصصی تر کنم. اما با نگاه عمیق تری که کردم متوجه شدم نه این خبر ها هم نیست…بهتره کمی هم از پنجره به بیرون نگاه کنیم و در را باز کنیم و چند تا رفیق جدید به جمع خودمان اضافه کنیم.

در ادامه به توضیح برخی از ابتدایی ترین نکاتی می پردازم که هر کاربر ساده کامپیوتر باید بداند

ادامه مطلب ...

حل مشکل از کار افتادن ناگهانی درگاه USB در محیط ویندوز

ممکن است شما نیز گاهی با این مشکل مواجه شده باشید که یکی از درگاه‌های USB کامپیوتر به شکلی ناگهانی از کار بیفتد. این مشکل می‌تواند دلیل نرم‌افزاری داشته باشد. از ویندوز XP به بعد، قابلیتی به ویندوزها اضافه شده است که در آن برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، گاهی اوقات برخی از درگاه‌های USB از کار میفتند. در این ترفند نحوه‌ی غیر فعال کردن این قابلیت را برای شما بازگو می‌کنیم. 



بدین منظور:
کلیدهای ترکیبی Win+R را زده و در کادر Run عبارت control را وارد کرده و Enter بزنید.
ابتدا به Hardware and Sound و سپس به Power Options بروید.
بر روی Change plan settings کلیک کنید.
به Change advanced power settings بروید.
به دنبال USB settings بگردید و بر روی + کنار آن کلیک کنید.
اکنون بار دیگر بر روی + گزینه‌ی USB selective suspend setting نیز کلیک کنید.
اکنون وضعیت این گزینه را از Enabled به Disabled تغییر دهید.
بر روی OK کلیک کنید.

قایم کردن IP در برابر هکرهای خطرناک

قایم کردن IP در برابر هکرهای خطرناک

در صورتی که تنها سررشته ای از هک و امنیت را داشته باشید میدانید که بسیاری از هکرها برای نفوذ به سیستم قربانی از IP او استفاده میکنند. با استفاده از این ترفند میتوانید کاری کنید که IP شما برای همیشه دور از دسترس این افراد باشد و به نوعی به طور کامل IP خودتان رو از دسترس دیگران مخفی نگه دارید.
برای این کار:
۱- ابتدا از منوی Start به Run رفته و در محیط Run عبارت MMC را تایپ نمایید.
۲- در محیط جدید ، از منوی File به قسمت Add/Remove Snap-in بروید.
۳- در پنجره باز شده بر روی دکمه Add کلیک کنید.
۴- در پنجره جدید ، بر روی IP Security Policy Management کلیک کرده و دکمه Add را بزنید.
۵- سپس Finish را زده و خارج شوید.
۶- در پنجره قبلی بر روی Ok کلیک کنید.
۷- حال در همان محیط اولیه هستید. در حال حاضر آیکون کناری عبارت IP Security Policy Management زرد رنگ است. اکنون میبایست یکبار بر روی آن کلیک کنید تا رنگ آن به سبز تغییر پیدا کند.
۸- در پایان از منوی File به Exit رفته و با انتخاب Yes این عملیات را ذخیره کنید.

سوءظن؛ محصول مشترک شبکه‌های اجتماعی مجازی

                    

روابط مجازی به دلیل عدم داشتن حریم و خط قرمز و یا حداقل عدم رعایت آن توسط کاربران باعث می‌شود به مرور زمان تبدیل به یک دنیای پرخطر بشود.

شبکه‌های مجازی هر روز هزاران کاربر را به خود مشغول می‌کنند، کاربرانی که آهسته و آرام در فرایندی عجیب استفاده از این ابزار برایشان از یک تفریح تبدیل به اعتیاد می‌شود و به فراخور آنکه اعتیاد از هرنوعی که باشد مخرب است و تاثیر مستقیمش را بر روی خانواده می‌گذارد کاربران این شبکه‌ها نیز در بعدی وسیع‌تر بعد از اعتیاد به این ابزار‌ها در یک فرآیند زمانی میان مدت دچار حالت بی‌خیالی نسبت به امور مهم زندگی می‌شود.

 

ادامه مطلب ...

تشکر رهبر ی و دکتر روحانی از قهرمانان تیم ملی کشتی فرنگی

در پی قهرمانی مقتدرانه ی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی تهران،  آقا  و رییس جمهور با صدور پیامی از قهرمانان تیم ملی تشکر کردند. و ما   نیز هم از صمیم قلب  از آنان که صلابت ایرانیان را به رخ کشیدند وملت  را خوشحال کردند متشکریم  و بنده معمولا مسابقات  ورزشی  رادنبال نمیکنم این دفعه حس میهنی  هیجانی شده و  کشتی فرنگی درک کردیم دو موضوع قابل توجه بود  نخست اینکه آن  فردی که میدان داری میکرد به (خاطر خواه) تیم روسیه شبیه تر بود تا  نقش داور,این حکایت هم در  سراسر رفتار و تصمیمات اش کاملا هودا  بود  و  بعدی اینکه روح امید  وموفقیت در وجود جوانان ما موج میزند .و امروزه  این سرمایه عظیمی در دست مسولین   است  آنان می توانند  با این تراکم  انگیزه و روحیه  بالا مسایل مهم داخلی و خارجی  را حل وفصل کنند.  و به امید  یاری بیگانگان  دل خوش نباشند

پشت پرده اغتشاشات خیابانی از زبان جاسوس دوجانبه کوبایی

 

"رائول کاپوتی" یک شهروند کوبایی است، اما نه یک شهروند معمولی. وی سال‌ها قبل به سیا پیوست. مقامات سیا با پیشنهاد مقدار قابل توجهی پول  و ارایه آموزش های  مورد نیاز از او خواستند تا علیه دولت کوبا دست به اقدامات توطئه‌آمیز بزند. اما در نهایت با شرایطی مواجه شدند که پیش‌بینی آن را نکرده بودند. در حقیقت کاپوتی خود برای سازمان امنیت ملی کوبا کار می‌کرد.
 آمریکاییها این سناریو  را در برخی از کشور ها  از جمله کوبا , ایران  ...به آزمون گذاشته واکثر جاها شکست خورده  ولی عبرت نگرفته و اکنون  نیز با همان فرمول  کشور اکران را دچار  آشوب  داخلی نموده است
 
ادامه مطلب ...

یادکردی از دومین فرمانده شهید ستاد ارتش

«با اراده ملت و رهبر انقلاب خدمت را پذیرفته‌ام و در این راه نه از

مرگ هراسی دارم و نه از سرزنش‌های اهل زمان.»

            
خبرگزاری فارس: نه از مرگ می‌ترسم نه از سرزنش‌های اهل زمان            
 
ادامه مطلب ...