شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

شبکه خبری خلیج همیشه فارس

این شبکه خبری در راستای نشر اخبار و مطالب نو برای ارتقاء بصیرت کاربران در فضای مجازی فعالیت می نماید

ما چه داریم؟؟؟؟

روزی مردی برای خود خانه ای بزرگ و زیبا خرید که حیاطی
بزرگ با درختان میوه داشت. در همسایگی او خانه ای قدیمی بود
که صاحبی حسود داشت که همیشه سعی می کرد اوقات او را تلخ
کند و با گذاشتن زباله کنار خانه اش و ریختن آشغال آزارش
می داد
یک روز صبح خوشحال از خواب برخاست و همین که به
ایوان رفت دید یک سطل پر از زباله در ایوان است. سطل را تمیز
کرد ، برق انداخت و آن را از میوه های تازه و رسیده حیاط خود
پر کرد تا برای همسایه ببرد .وقتی همسایه صدای در زدن او را
شنید خوشحال شد و پیش خود فکر کرد این بار دیگر برای دعوا
آمده است . وقتی در را باز کرد مرد به او یک سطل پر از میوه
های تازه و رسیده داد و گفت :1
هر کس آن چیزی را با دیگری
قسمت می کند که از آن بیشتر دارد

با اراده حرکت کنیم....

عصر، عصر جنگ اراده هاست و دیگر جنگ ارابه ها و تجهیزات مطرح نیست آنگونه که در جنگ 33 روزه لبنان هم شاهد بودیم که چگونه رژیم غاصب صهیونیست در مقابل اراده استوار جوانان حزب الله لبنان سر تسلیم فرود آورد و همچنین چگونه استکبا جهانی در مقابل اراده امام و ملت ایران در دفاع مقدس سر فرود آورد وتسلیم شدودر جنگ احزاب با توجه کثرت دشمنان اراده مسلمانان بر قدرت مشرکان فائق آمد .

راه های مختلف ومتفاوت برای تقویت اراده وجود دارد ولاکن تمسک وتوسل به اهل بیت(ع)،و توکل به خدای کریم تنها مولفه های است که موجب تقویت اراده ها می شود اجرای این مدل درافراد ووسازمانهاوجوامع یک مزیت های برتر ی ایجاد میکند آنها میتوانند با این مزیت رقابتی در عرصه منازعات ها برتری خود را به رخ کشند

لطفا هارت و پورت نکنید!!!!

عضو سابق پارلمان رژیم صهیونیستی هیاهوی هفته های اخیر نخست وزیر و وزیر دفاع این رژیم را هارت و پورت ارزیابی کرد و نوشت آنها شاید دیوانه باشند، اما مشنگ نیستند که با ایران درگیر شوند.

همه شواهد ناظر بر این است که تمام این جار و جنجال ها دوز و کلک است؛ این یک شگرد کهنه و منسوخ شده است واما چرا تکرار میکنند چون به تعبییر خودشان دیوانه اند.


برچسب‌ها: غده سرطانی, اسراییل اشغال گر قدس

سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان ارتش

مقام معظم رهبری در مراسم دانشیان آموختگی دانشجو دانشگاههای افسری ارتش فرمودند:

شما در این راه وارد شدید، آن هم در بخش حسّاس و پرخطر آن. نیروهاى مسلّح، نوک پیکان نظام اسلامى و الهى و تمدّن الهى و اسلامى در مقابله‌ى با دشمنان، بدخواهان و کینه‌ورزانند. جوانان عزیز ما این میدان را با انگیزه، با عشق و علاقه، با آگاهى و بصیرت طى میکنند و افتخار دنیوى و اجر اخروى و الهى را حائز میشوند. عزیزان من! راه نورانىِ پربرکتى است؛ قدر این راه را بدانید؛ در هر بخشى از نیروهاى مسلّح و از ارتش جمهورى اسلامى ایران مشغول فعّالیّت و خدمت هستید یا خواهید بود، آن را حسنه‌اى بدانید که خداى متعال براى آن به شما اجر خواهد داد و موجب نورانى شدن چهره‌ى شما در دنیا و آخرت خواهد بود.

خوش بحال شما ارتیشیان که توانستید با عملکرد تان دل نایب امام زمان را بدست آورید ما ازجایگاه رفیع شما در دل یک عابد صالح جدا غبطه میخوریم


برچسب‌ها: دانشگاه افسری ارتش, ارتش حزب الهی, مراسم, تحلیف, فارغ التحصیلی

ادامه مطلب ...

تولید هواپیمای جنگنده اف15 در ایران آغاز شد

یک روزنامه لبنانی طی گزارشی از تولید جنگنده "اف۱۵" در ایران خبر داد و نوشت که "واشنگتن از دستیابی تهران به این فناوری حیرت‌زده شده‌اند.


در این گزارش آمده است که، "آمریکایی‌ها این روزها خواب راحت ندارند، چرا که ایرانی‌ها هر روز قدرت و توان موشکی خود را به نمایش می‌گذارند
ادامه مطلب ...

پروژه جنگ فرسایشی در سوریه شکست خورد

جنگ فرسایشی در سوریه با هدف تضعیف دولت این کشور و جنگ داخلی فرسایشی برای امنیت بیشتر رژیم صهیونیستی شکست خورده است.

ادامه مطلب ...

ارتش مومن

یکی از کارکنان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر یک کیف حاوی 500 میلیون ریال وجه نقد را به صاحبش بازگرداند.

کارمند احمد سینایی جمعی یگان مهندسی تاسیسات دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) ، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : هفته گذشته در مسیر منزل به محل کار یک کیف حاوی 500 میلیون ریال وجه نقد ، چند کارت عابر بانک به همراه رمز، دسته چک و ... را پیدا کرده و پس از تلاش فراوان صاحب اصلی آن را یافته و به وی تحویل دادم.

این فرد شریف در پاسخ به این سئوال که چرا پول ها را برنداشته است تصریح کرد: ما به اعتقاداتمان پایبندیم و معتقدیم که رزق و روزی را بایستی از جانب خداوند گرفت و به همین سبب بی هیچ چشم داشتی، آدرس صاحب کیف را پیدا کرده و بدون دریافت پاداش به او تحویل دادم.

گفتنی است ، صاحب کیف شخصی به نام روح ا... بالی از کارمندان اداره گاز چالوس - نوشهر بوده است.

دست و پا زدن بیهوده غرب

پیوند تفکر صهیونیستی – سرمایه داری مسلخی است که در آن سردرگمی ها و ناتوانی ها دست در دست هم داده و از ابتدایی ترین مفاهیم هستی تا متکامل ترین معارف الهی و بشری را در یکجا در آتش جهالت مدرن به خاکستر تبدیل می کند.

ادامه مطلب ...

شمارش معکوس رژیم صهیونیسم

ایده صهیونیسم چه می دانید؟ خاستگاه صهیونیسم کجا و روند تکامل آن چگونه بوده است؟ چگونه طی یک قرن صهیونیست ها نفوذی غیرقابل وصف در جهان پیدا کرده اند؟ چرا صهیونیسم خطری برای تمام بشریت است؟ از فعالیت های ضد بشری صهیونیست ها چقدر اطلاع دارید؟ با گزارش زیرهمراه شوید…

ادامه مطلب ...

روند رو به تزاید آمریکا ستیزی

حادثه مشکوک ۱۱سپتامبر ۲۰۰۱، زمینه‌ساز رویدادها و تحولات مهمی شد که یکی از مهم‌ترین آنها، شدت بخشیدن به «اسلام‌ستیزی» از سوی غرب و خصوصا آمریکا و هم‌پیمان راهبردی او رژیم صهیونیستی بود اما برخلاف خواست و اراده سردمداران نظام سلطه و به‌رغم لشکرکشی آمریکا به افغانستان و عراق اسلامگرایی تقویت شد و «آمریکاستیزی» روندی روبه‌تزاید پیدا کرد.

آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان متهمان ردیف اول این جنایت بدانند با این آتشی که با رفتار خود در قلب مسلمانان می‌کارند، چیزی جز آتش درو نخواهند کرد؛ آتشی که ریشه آنها را خواهد سوزاند. ان‌شاءالله

نشانه های حجاب ظاهری در عفاف درونی

کسی که بخواهد پاک باشد ، ظاهر و باطنش را باید یکی کند .
آنان که بی قید و لاابالی اند ، ولی می گویند :« دلت پاک باشد ! » نمی دانند که پاکی دل ، در پاکی رفتار و متانت و وقار ، نمایان می شود و از دل پاک ، جز نگاه پاک برنمی آید .

از کوزه همان برون تراود که در اوست .
نمی توان پذیرفت که از کسی عفونت گناه به مشام برسد ، ولی مدّعی باشد که دلش پاک است

شهوت شفقت است یا پلیدی و زشتی؟

اگر خودت را دو بخش جدا از هم در نظر بگیری، در تو تضاد و تعارضی همیشگی ایجاد می شود. می کوشی تا بر پست تر غلبه کنی، با آن بجنگی و نابودش کنی- و نابود ساختن آن ممکن نیست. دگرگونی ممکن است اما نابود ساختن ناممکن. هیچ چیز هستی را نمی توان نابود ساخت. بلی، می توان تغییراتی بوجود آورد. می توان آب را به بخار یا به یخ تبدیل کرد اما این فقط نوعی تغییر و دگرگونی است. تو نمی توانی آب را از بین ببری. هیچ چیزی تاکنون نابود نشده و هیچ چیز جدیدی خلق نشده است. فقط ترکیب ها تغییر یافته اند .

ادامه مطلب ...

مسابقه ماراتن.

دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری امریکا به منظور جلب توجه و حمایت لابی صهیونیستی و خشنود سازی آنان بر سر چگونه سختتر برخورد کردن با جمهوری اسلامی ایران به به مسابقه ماراتن افتاده اند.

رفتار این دو نامزد به اصطلاح مترقی و متمدن که  ما را به یاد وزرای متملق قجری انداخته که برای خشنودی شاهان عیاش قاجار در مجازات بخت برگشته گانی که بر حسب اتفاق مورد غضب شاه قرار گرفته بودند در ارائه طرح های دردآورتر مسابقه داده و به اختراع انواع کشتن و شکنجه آنان دست می بازیدند .

موضوع ساده نیست . اقایان با این مسائل خام نشوید . اگر قرار
ادامه مطلب ...

خاموشی لانه جاسوسی

دولت کانادا در اقدامی یکطرفه و با استناد به مطالب تاریخ مصرف گذشته روابط دیپلماتیک خود با تهران راقطع و کارکنان لانه جاسوسی خود در تهران را فرا خواند. و اشغال گران در مانده ی کشور فلسطین را مقداری خوشحال کرد

ادامه مطلب ...

مسلمانان خشمگین از توهین‌های سخیف به پیامبر اکرم(ص)

روزهای بسیار سخت خاورمیانه در انتظار ایالات متحده است. اگر تاکنون سرخوردگی‌های سیاسی و اجتماعی، برخی را بر غرب می‌شوراند، هم‌اکنون توفان‌های بنیان‌کن مسلمانان خشمگین از توهین‌های سخیف به پیامبر اکرم به سوی غرب خواهد رفت.
ادامه مطلب ...

قیمت زندگی

ما آمده ایم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم ...


نه به هر قیمتی زندگی کنیم !


حالا که أومدی بفرست

اللهّم صّل علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم

ادامه مطلب ...